پیام تسلیت مراجع، علما و شخصیت‌ها به مناسبت ارتحال حاج آقا مجتبی تهرانی، تصويب بودجه علي الحساب در صورت تاخير بيشتر، احتمال حمايت از کانديداي اصولگراي اصلاح‌طلب، عدم پاسخگويي خاتمي به درخواست اصلاح‌طلبان، نقش "آماد و پشتيباني نيروي دريايي ارتش" در رزمايش تخصصي ولايت 91 مهم‌ترين عناوين خبرهاي امروز (چهارشنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

 به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري امروز (چهارشنبه 13 دي) به اين شرح زير  است:
 
پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پی ارتحال آیت‌الله مجتبی تهرانی؛
درگذشت آیت‌الله تهرانی برای حوزه علمیه و جامعه مذهبی تهران ضایعه‌ای ناگوار است
در پی ارتحال آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی، درگذشت آن عالم عامل ربانی و معلم اخلاق را ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه‌ی مذهبی تهران خواندند و این مصیبت را به بازماندگان بیت شریف ایشان تسلیت گفتند.
 
 
در پي درگذشت عالم رباني آيت‌الله حاج آقا مجتبي تهراني، مقام معظم رهبري و جمعي از مسئولين طي پيام‌هايي درگذشت وي را تسليت گفتند.
 
 

عضو کميسيون اقتصادي گفت: چنانچه بودجه در اسرع وقت به مجلس ارائه نشود، مجبور به تصويب علي‌الحساب آن خواهيم بود که طبعا مشکلاتی را درپي‌ خواهد داشت.
 
 

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اظهارات احمدی نژاد در کرمانشاه در خصوص این که اقتصاد کشور در دست 3 هزار نفر است گفت: رئیس جمهور با این اظهارات عملکرد خود را زیر سوال برد.
 
 

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي در مجلس گفت: كشاورزي محور توسعه و استقلال کشور است و برای اين که به اين بخش توجه خاصي شود بايد به تامين نهاده‌هاي کشاورزي توجه ويژه‌اي شود تا امنیت غذایی کشور تامین شود.
 
 

صبح امروز جلسه هيات دولت به رياست احمدي‌نژاد برگزار شد و دولتي‌ها در جمع اصحاب رسانه‌ها شايعه‌هاي اخير تغيير و تحولات کابينه را تکذيب کردند.
 
 

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات گفت: در صورتي که بر روي کانديدايي اصلاح‌طلب به توافق نرسيم از کانديداي اصولگراي اصلاح‌طلب حمايت مي‌کنيم.
 
 

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی خبر داد که پهپاد اسکن ایگل که ایران اخیرا از شکار آن خبر داد، در نه متعلق به نیروی دریایی امریکا بلکه مربوط بهع سیا یا اداره امنیت ملی امریکا بوده است.
 
 

سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان گفت: خاتمي تاكنون پاسخي را به درخواست‌هاي اصلاح‌طلبان براي كانديداتوري در انتخابات آتي نداده است.
 
 
با حضور سردار سرتيپ پاسدار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح بالگرد پيشرفته رزمي طوفان 2 ساخت سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع به بهره برداري رسيد.
 
فرمانده آماد و پشتيباني نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران درباره نقش سامانه‌هاي آماد و پشتيباني در رزمايش تخصصي ولايت 91 گفت: سامانه‌هاي آماد و پشتيباني در کوتاه‌ترين زمان ممکن، مناطق مورد نظر را تحت پوشش قرار مي‌دهند.
 
گروه‌های تروریستی سلفی در سوریه در یکی از اقدامات وحشیانه و غیرانسانی خود دختری مسیحی را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده و در حالتی غیرانسانی رها کردند.
 
مقامات براي پذيرش ايده غني‌سازي محدود در ايران ابراز تمايل کرده‌اند اما حاضر نيستند به صورت علني آن را بيان کنند.
 
 
رییس قوه قضاییه با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی،گفت: ‌ باتوجه به تذکرات داده شده در روزهای اخیر برخورد قاطع و بسیار مناسبی با اشرار و زورگیران شده است و باردیگر اعلام می‌کنیم که این شدت عمل هم‌چنان ادامه خواهد داشت و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار