راننده ی یک پژوه 405 که در حال فروش مواد مخدر به یکی از مشتریان خود در محدوده خیابان سیمای ایران بود با زیرکی پلیس لو رفت.

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر خود گفت: عوامل این کلانتری با اقدامات همه جانبه خود و با تجربه ها و آموخته های پیشین در امر شناخت و دستگیری مجرمین بی شک اجازه هیچ گونه فعالیتی به مجرمان به ویژه سودا گران مرگ  نخواهند اد
 سرهنگ  بیژنیان  در ادامه افزود: در این خصوص واحد گشت این کلانتری در حین گشت زنی در موقعیت  خیابان یادگار خیابان سیمای ایران به یک دستگاه پژو 405 مشکوک  می شود  که با بررسی بیشتری به طور محسوس متوجه این عمل ناپاک می گردد.
این مقام مسئول  انتظامی در ادامه اظهار داشت:  پس از حضور ماموران راننده ی خودرو بلافاصله اقدام به فرار کرده و توسط خودروی خود متواری می گردد  که ماموران طی تعقیب و گریزی با رعایت کلیه قوانین به کاری گیری سلاح برای هراس این راننده یک تیر هوایی شلیک  می کند که در پی آن موفق به توقیف خودرو می گردد.
متهمان جهت متواری شدند  به  صورت پیاده راه داشتند با آمادگی پلیس دستگیر و زمین گیر می شوند که در این راستا  هر دو نفر متهم  به  کلانتری  انتقال داده می شود که در بازرسی بدنی از آنها  مقدار سی و سه گرم هروئین  کشف وضبط می گردد.
این مقام مسئول انتظامی در خاتمه خاطر نشان کرد:  در بازجویی  های اولیه از این افراد آنان معترف به  جرم خود شده و خود را به نام های اردشیر و کامیار معرفی کردند لذا پرونده تشکیل شده برای تحقیقات بیشتر  و بررسی  بیشتر جرایم به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخذر  ارجاع شده است./ف

برچسب ها: لیس ، لو ، رفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.