رییس انجمن صنفی جایگاه داران سی.ان.جی:

تعيين كارمزد جايگاههاي سي ان جي در هاله اي از ابهام/ افزايش 72 درصدي هزینه جاری جایگاه های سی.ان.جی

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سی.ان.جی گفت: جايگاه هاي سي ان جي از هر گونه تسهيلات نقدي و يارانه اي بي نصيب مانده بطوريكه قرار بود از زمان اجراي هدفمندسازي يارانه كارمزد جايگاه ها افزايش پيدا كند.

اردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، از افزایش 72 درصدی هزینه های جاری جایگاه های سی.ان.جی در دو سال اخیر خبر داد و افزود: هزینه های جایگاه های سی.ان.جی نظیر هزینه های تعمیرات و نگهداری و پرسنل ازابتدای زمستان سال 1389 تا زمستان سال جاری 72 درصد افزایش یافته ، این در حالی است که کارمزد جایگاه های سی.ان.جی طی این مدت هیچ گونه تغییری نکرده است.

دادرس تاكيد كرد: قرار بود كه كارمزد جايگاه هاي سي ان جي افزايش پيدا كند اما متاسفانه تعيين قيمت ها در هاله اي از ابهام قرار دارد با يد تصميم جدي در اين خصوص صورت گيرد.

وی به برنامه افزایش تعداد جایگاه های سی.ان.جی کشور به 2 هزار و 500 جایگاه تا پایان سال اشاره و تعداد جایگاه های کنونی سی.ان.جی در کشور را یک هزار و 980 جایگاه اعلام کرد.

وی تعداد جایگاه های سی.ان.جی مورد نیاز را یک هزار و 500 جایگاه عنوان کرد و گفت: دولت توان سرمایه گذاری را در این بخش ندارد و بخش خصوصی نیز به دلیل نبود صرفه اقتصادی ، تمایلی از خود نشان نمی دهد.

 رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سی.ان.جی، اظهار داشت: این جایگاه ها تاکنون از هر گونه تسهیلات نقدی و یارانه ای بی نصیب بوده اند.

وي یادآور می شود، ایران هم اکنون با 3 میلیون و 300 هزار خودروی سی.ان.جی سوز در رتبه دوم جهان قرار دارد و با یک هزار و 980 جایگاه عرضه سی.ان.جی، روزانه 18 میلیون مترمکعب گاز را به خودروهای دوگانه سوز عرضه می کند./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار