در پی انتشار برخی ایمیل‌ها و بروشورهایی با عناوین تبلیغ برخی نامزدهای احتمالی انتخابات که از عنوان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استفاده شده بود، این جمعیت با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این حرکت تخریبی، واکنش نشان داد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در پی انتشار برخی ایمیل‌ها و بروشورهایی با عناوین تبلیغ برخی نامزدهای احتمالی انتخابات که از عنوان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استفاده شده بود، این جمعیت با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این حرکت تخریبی، واکنش نشان داد.

متن اطلاعیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به این شرح است:

در روزهای اخیر ایمیل‌های فراوان و بروشورهای بسیاری با عنوان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در حمایت از یکی از چهره‌های سیاسی و نامزدهای احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری توزیع و منتشر شد که از مصادیق بداخلاقی‌های سیاسی محسوب می‌شود.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی هر گونه بحث درونی و بیرونی راجع به نامزدهایی مطرح انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را از مصادیق ورود زود هنگام به بحث انتخابات دانست که موجب خلل در عزم نهادهای اجرایی در خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ فرد یا افرادی اعلام حمایت نکرده واز گروهها، احزاب و دسته‌جات می ‌خواهد با انتسابات کذب و اشتباه، زمینه بگومگوهای سیاسی را دامن نزنند.

بی تردید حاکم شدن فضای آرامش و دوری از بداخلاقی‌های انتخاباتی موجب خواهد شد تا مردم با ارزیابی دقیق تر نامزدی ولایی و کارآمد را انتخاب نمایند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جمعیت ، ایثارگران ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار