دبیر فدراسیون تنیس روی میز كشور گفت: امروزه ورزش تنیس روی میز كشورمان در عرصه بین المللی به شكوفایی و جایگاه مطلوب رسیده و استان ها باید با برنامه ریزی در راستای استعدادیابی در این رشته ورزشی، اقدام به پرورش نخبه ها كنند.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ احسان باقری در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز همدان افزود: استعدادیابی از برنامه های استراتژیك فدراسیون تنیس روی میز در طول سال است و از همین رو هیات های استانی باید با ایجاد انگیزه در بین مربیان، نسبت به كشف استعدادها به ویژه در مدارس اقدام كنند.
باقری با اشاره به اینكه فدراسیون تنیس روی میز برنامه های موثری بر اساس چشم انداز ورزش دارد افزود: با بهره گیری از نظرات كارشناسی تمامی متخصصان و پیشكسوتان این رشته ورزشی قصد داریم نسبت به برنامه ریزی موثر و تدوین سیستم بررسی، ارزیابی و بهبود مستمر فرآیندها به منظور اجرای اثربخش برنامه های فدراسیون تنیس روی میز در قالب برنامه استراتژیك پنج ساله عمل كنیم.
وی خاطرنشان كرد: هیات های استان ها نیز باید با بهره مندی از ایده های كارشناسان، پیشكسوتان و صاحب نظران این رشته ورزشی ، شرایطی را فراهم سازند تا ورزش تنیس روی میز در ابعاد همگانی و قهرمانی توسعه چشمگیر داشته باشد.
باقری برنامه ریزی و برنامه محوری را یكی از اصل های مهم و اجرایی در فدراسیون تنیس روی میز كشور دانست و از هیات های استانی خواست: از این سیاست ها در توسعه این رشته ورزشی الگوبرداری كنند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.