مديركل ورزش و جوانان خوزستان با بيان اين‌كه قرار است زميني كه در گذشته فرودگاه نفت در اهواز بوده است، در اختيار هيات موتورسواري و اتومبيل‌راني استان قرار بگيرد، گفت: در كل اميدواريم تا شش، هفت ماه آينده دو مكان مناسب در اختيار اين دو رشته قرار بگيرد.

به  گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، حميدرضا گرشاسبي در مجمع انتخاب رييس هيات موتورسواري و اتومبيل‌راني استان كه امروز (12 دي‌ماه) در سالن اجتماعات اداره‌كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار‌كرد: از اين هيات و همكاري مربيان، ورزشكاران و هيات‌هاي شهرستاني آن قدرداني مي‌كنم كه باتوجه به فقر امكاناتي كه وجود داشت، توانستند براي دو سال پي‌درپي، هيات برتر كشور شوند. معتقدم آن‌ها با دست خالي به اين موفقيت دست پيدا كردند.


وي با بيان اين‌كه ساخت پيست‌هاي موتورسواري چند شهرستان استان در حال تكميل شدن است، ادامه‌داد: در اهواز نيز براي ساخت پيست موتورسواري و اتومبيل‌راني در حال پيگيري هستيم كه در اين خصوص نيروي انتظامي نيز باتوجه به حساسيتي كه نسبت به اين رشته دارد، وارد ميدان شده است تا بتواند فضايي را براي احداث يك پيست تهيه كند.
 

وي خاطرنشان‌كرد: تا پايان اين ماه، ورزشگاه 50 هزارنفري غدير اهواز در اختيار ما قرار مي‌گيرد و قرار است سه، چهار پاركينگ اين ورزشگاه را در اختيار هيات موتورسواري و اتومبيل‌راني استان قرار دهيم كه به نظرم فضاي بسيار مناسبي براي فعاليت آن‌ها است. 

گرشاسبي با بيان اين‌كه سال گذشته اعتبارات بسيار خوبي داشتيم، عنوان‌كرد: سال گذشته تا اين موقع از سال هفت و نيم ميليارد تومان بودجه دريافت كرده بوديم و با پيگيري‌هايي كه داشتيم، اعتبار يك درصدي دستگاه‌ها و اعتبارات فرهنگي نيز در اختيارمان قرار گرفت./ع
برچسب ها: احداث ، پیست ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.