"نگار" داراي شخصيت رك و واقع بين و شيطنت آميزي است كه تاكنون اين ويژگي را در خود پيدا نكرده بودم.

ويدا جوان، بازيگر نقش"نگار" در سريال"زمانه" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخاب خود براي ايفاي اين نقش گفت: من از طريق برنامه ريز تله فيلم"يك خواب كوچولو" كه در آن ايفاگر نقش اصلي داستان بودم، به "حسن فتحي" معرفي شدم كه پس از تست از بين چند نفر، براي ايفاگري در اين سريال انتخاب شدم.
وي در خصوص نقش خود اظهار داشت: "نگار" خيلي با شخصيت اصلي خودم تفاوت داشت زيرا اين كاراكتر داراي يك شيطنت خاصي است كه من تا به حال اين ويژگي را در خودم پيدا نكرده بودم.
وي در اين باره تصريح كرد:"نگار" داراي شخصيت رك و واقع بين است و در حالي كه كودك است و در طي قصه در اين خانواده رشد مي كند و خيلي راحت حرف خود را مي زند.
"جوان" كار با"حسن فتحي" را اينگونه بيان كرد:كار در سريال"زمانه" برايم جالب بود و از همه مهمتر اين بود كه به كار با فتحي علاقه‌مند بودم چرا كه او علاوه بر كارگرداني يك آموزگار خوب است.
وي تصريح كرد: كار در اين سريال براي من بسيار خوب بود و در طي اين مدت به غير از زمينه بازيگري،خيلي چيزها از زندگي فرا گرفتم.
"جوان" تاكيد كرد: كار در سريال"زمانه" براي من سختي نداشت و حتي سختي هاي آن برايم شيرين و جذاب بود چرا كه من مشتاق و عاشق بازيگري هستم و از هر لحظه كار در اين سريال نكات جديدي ياد گرفتم.
وي در خصوص رضايت خود از ايفاگريش در اين سريال گفت:چون من تجربه كمي در بازيگري داشتم:"زمانه"تجربه جديدي برايم بود و از بازي خود در سكانس هاي اول،رضايت ندارم.
وي در مورد تاثير نقش خود در ادامه قصه گفت:"نگار" يكي از نقش هاي اصلي و موثر در ادامه روند داستان"زمانه" است.
وي در خصوص استقبال مخاطب از سريال"زمانه" عنوان كرد:چون چهره من با آنچه در تصوير ديده مي شود بسيار متفاوت است يعني در تصوير چهره ام بسيار تغيير مي كند؛ بنابراين شاهد بازخورد مردم در محيط هاي بيرون نبودم.
وي تصريح كرد: ولي بازخورد آن در بين دوستان و آشنايان بسيار خوب بوده و نقش"نگار" را بسيار دوست داشتند./ص
برچسب ها: زمانه ، نگار ، ویدا جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۷:۲۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
عاليه ولي كم كاري كردين
آخرین اخبار