با اشتغال 200 هزار نفر در شرکت های دانش بنیان، اقتصاد دانش بنیان از یک اقتصاد خرد به اقتصاد کلان تبدیل می شود چنانچه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از نظر قدمت،‌وسعت و تعداد شرکت های دانش بنیان مستقر در کشور پیشگام است.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي  باشگاه خبرنگاران، محمد مهدی نژاد نوری در مراسم آیین آغاز عملیات اجرایی درب ورودی اختصاصی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طی سخنرانی با بیان اینکه تکیه اصلی اقتصاد مقاومتی بر اقتصاد دانش بنیان و به خصوص شرکت های دانش بنیان است، گفت: تبدیل دانش به محصول با ارزش افزوده بالا، برای پیشرفت کشور بسیار با اهمیت است و البته با وجود سرمایه گذاری زیادی که جمهوری اسلامی ایران در خصوص اقتصاد دانش بنیان در سال های اخیر داشته اکنون زمان بهره برداری از این سرمایه گذاری ملی است.
 
وی افزود: در خصوص قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان باید بگویم که این قانون که در مجلس تصویب و توسط هیئت دولت ابلاغ شده است بسیار مترقی بوده و به طور قطع تاثیر بسیار خوبی بر فعالیت این شرکت ها خواهد داشت.
 
مهدی نژاد نوری تصریح کرد: با اشتغال 200 هزار نفر در این شرکت ها اقتصاد دانش بنیان از یک اقتصاد خرد به یک اقتصاد کلان تبدیل خواهد شد که می تواند نقش بسزایی در پیشرفت کشور ایفا کند.
 
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های انجام شده در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار داشت: این شهرک از نظر قدمت و وسعت و تعداد شرکت های دانش بنیان مستقر در کشور پیشگام است و در حال حاضر با توجه به وسعت و اهمیت شهرک در کشور و استان اصفهان باید به طور جدی فعالیت خود را گسترش دهد.
 
مهدی نژاد نوری خاطر نشان کرد: با ایجاد این درب ورودی اختصاصی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به سمت توسعه بیشتر گام بر می دارد و علاوه بر افزایش اعتماد بخش خصوصی برای سرمایه گذاری حضور فعال تر شرکت های دانش بنیان نیز روز به روز بیشتر خواهد شد./ع2
برچسب ها: علمی ، تحقیقات ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار