همزمان با اربعین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و سوگواری مردم عزاداری کشورمان امام زادگان و بقاع متبرکه استان البرز میزبان عزاداران می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل بنی احمدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت:  ایران اسلامی که غمبار ترین شب های خود را در سوگ سید و سالار شهیدان پشت سر گذاشت بار دیگر عرصه شور شور  حسینی شده است.
 وی گفت:  همزمان با عزاداری  عاشقان و دلباختگان حرم امن اهل بیت(ع) در جای جای استان البرز،  امام زادگان و بقاع متبرکه این استان نیز میزبان خیل عظیم مردمی است که از ابتدای محرم ، در غم جانسوز امام و مقتدای خویش در خیمه عزای آن حضرت به سر می سینددند.
 بنی احمدی تصریح کرد:  در اربعین حسینی گروههای زنجیر زنی، سینه زنی،  در عزای امام حسین  وارد امام زادگان و بقاع متبرکه شده و در سوگ شهدای کربلا اشک ماتم خواهند ریخت.
وی در خاتمه افزود:  برپایی نماز جماعت، مرثیه سرایی و نوحه خوانی توسط مداحان نامی، قرائت دسته جمعی زیارت عاشورا، مراسم سخنرانی در مدح امام حسین (ع) ایستگاه صلواتی و .... از اهم برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه  استان البرز در روز اربعین حسینی است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار