مدیر بازرگانی منطقه آزاد اروند گفت: دو دستگاه آمبولانس این سازمان و یک دستگاه اتوبوس مجهز به امکانات ویژه پزشکی در مرز شلمچه به زائرین خدمات‌رسانی می‌کنند.

به  گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، روح‌الله‌ تهرانی اظهار داشت: در آستانه اربعین شهادت امام‌حسین (ع)، سازمان منطقه آزاد اروند افتخار ارائه خدمات به زائران در مرز شلمچه را دارد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی خدمات منطقه آزاد اروند در شلمچه گسترش پیدا کرده و بیش از 40 نفر از پرسنل به‌منظور ارائه خدمات به زائرین در مرز شلمچه مستقر شده‌اند.

مدیر بازرگانی منطقه آزاد اروند افزود: تنظیمات در دو شیفت مختلف در مرز شلمچه، استقرار پنج دستگاه کانکس برای تحویل مدارک زائران و مدیریت ایستگاه‌های صلواتی، بخشی از خدمات سازمان به زائران است.

تهرانی اظهار داشت: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته با فوریت‌های پزشکی، دو دستگاه آمبولانس این سازمان و یک دستگاه اتوبوس مجهز به امکانات ویژه پزشکی در مرز شلمچه به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی گفت: خدمات آتش‌نشانی منطقه آزاد اروند نیز در شلمچه به صورت 24 ساعته انجام می‌شود و همچنین سازمان در راستای ارائه خدمات به زائران نسبت به استقرار پنج دستگاه اتوبوس و مینی بوس اقدام کرده است.

مدیر بازرگانی منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: استقرار هشت دستگاه کانتینر جهت اسکان زائران، تأمین بسته‌های خوراکی، دستگاه کپی، به‌کارگیری دو دستگاه تریلر، لیفتراک و جرثقیل به‌صورت شبانه‌روزی نیز بخش دیگری از هماهنگی‌های صورت گرفته برای خدمت به زائران است./ع

برچسب ها: استقرار ، اتوبوس ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.