دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: یکی از راه‌هایی که می تواند توسعه پایدار را در جامعه به دنبال داشته باشد توجه به مردم و بطن مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، رستمی، در سنندج گفت: در سال جاری بالغ بر چهار میلیارد تومان اعتبار در راستای عمران و تامین تجهیزات و وسایل نقلیه به جمعیت هلال احمر استان کردستان اختصاص خواهد یافت و علاوه بر آن در صورت ساخت آشیانه نیز یک فروند بالگرد در اختیار این جمعیت قرار خواهد گرفت.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر کردستان باید به حدی تقویت شود که در هنگام بروز حوادث و رخدادها روی پای خود بایستد، افزود: در سال گذشته سه میلیارد تومان اعتبار برای توسعه تجهیزات و امکانات امدادی به جمعیت هلال احمر استان کردستان صورت گرفت.
وی خواستار بازبینی جغرافیای کردستان در راستای به روز کردن ارائه خدمات شد و اضافه کرد:ایجاد پایگاه های امداد و نجات و همچنین انبار امدادی در شهرستان های استان با توجه به موقعیت جغرافیایی آن ضروری بوده و باید در آینده ای نزدیک صورت پذیرد.
رستمی در پایان گفت: باید در تمامی جاده هایی که نیازمند پایگاه امداد و نجات هستند هرچه زودتر پایگاه های امداد جاده ای ایجاد شود./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.