دکتر طریقت با بیان اینکه پيچ ارز دارو با پیچ گوشتی مخصوصی باز مي شود عنوان كرد: ارز دارو موجود و به زودی وارد سیستم سلامت کشور می گردد.

دکتر طریقت سرپرست وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  گفت: ارز دارو موجود است و به زودی وارد سیستم سلامت خواهد شد، ولی در حالت فعلی پیچیدگی هایی دارد که باید برطرف شود.
 
وی عنوان کرد: نحوه عملکرد دکتر دستجردی در دوران ریاست وزارت بهداشت بسیار بی نظیر بود و وی دارای تجربیات فراوانی بود  که دلسوزانه برای نظام سلامت زحمت کشید.
 
 پزشک خانواده تنها راه ساماندهی سیستم سلامت کشور
 

دکتر طریقت در خصوص طرح پزشک خانواده گفت: من با پزشک خانواده تربیت شده ام و 35 سال پیش پزشک خانواده بوده ام و بدون پزشک خانواده هیچ کاری نمی توان انجام داد.
 
وی همچنین گفت: آرزو دارم این طرح  با حداکثر سرعت پیش رود زیرا تنها راه رسیدن به ساماندهی جدی در سیستم سلامت، پزشک خانواده است.
 
وی درباره اجرای این طرح در شهرهای دیگر گفت: در ابتدا باید تمام نواقص این طرح برطرف شود.
 
این طرح باید بومی سازی گردد و این کار در حرف انجام نیست ابتدا این طرح در دو استان اجرا می شود و پس از رفع نواقص به طور کامل صورت مي گيرد.
 
وی در خصوص همکاری بیمه ها گفت: در ابتدا باید قیمت واقعی خدمات مشخص شود تا بخشی از آنها را بیمه ها در حد توان و سرانه شان پرداخت کنند و در بخش دیگر وزارت بهداشت با استفاده از بودجه های مصوبه اش مابقی هزینه ها را پرداخت نماید./ع2
برچسب ها: پزشک ، سلامت ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار