مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان گفت: 22 هزار و 715 فرصت شغلی با اجرای طرح اشتغالزایی كمیته امداد در این استان ایجاد شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان  ولی الله منتظری افزود: سال گذشته نیز سه هزار و 37 خانوار تحت پوشش این نهاد در استان خودكفا شدند كه امسال نیز همین تعداد خانوار مددجو به خودكفایی خواهند رسید.

وی اظهار كرد: 77 هزار و 717 خانوار با جمعیتی معادل 181هزار و 840 نفر در استان لرستان تحت پوشش كمیته امداد قرار دارند.

مدیركل كمیته امداد امام (ره) لرستان گفت: به منظور اجرای درست طرح های اشتغالزا، 44 هزار و 704 مورد نظارت بر روند اجرای طرح های اشتغال زا مددجویان تحت حمایت این نهاد طی شش ماه نخست امسال انجام شده است.

منتظری با اشاره به اجرای طرح بارش حكمت برای 200 نفر از دانشجویان تحت حمایت با همكاری نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها، گفت: هدف از اجرای این دوره 110 روزه ، بهره برداری دانشجویان از كتاب نهج البلاغه به عنوان یك منبع بزرگ اسلامی است.

وی از دیگر اقدامات این نهاد در راستای توانمندسازی اقتصادی خانواده های تحت حمایت را ارائه آموزشهای مختلف از قبیل طرح استاد و شاگردی و آموزش های گروهی فنی و حرفه ای به فرزندان خانوارهای مددجو عنوان كرد.

به گفته وی، در راستای آموزش های بلند مدت به متقاضیان به ازای هر نفر تا سقف 600 هزار تومان اعتبار برای اجرای این طرح ها در نظر گرفته شده است. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.