پليس هند کارگران يک مزرعه چاي را به کشتن و خوردن صاحب کارشان متهم کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، به نوشته روزنامه اينترنتي روسي لنتا کارگران اين کارخانه که تعدادشان به يک هزار نفر مي رسد و در ايالت آسام واقع است در ماه دسامبردست به شورش زده و محل سکونت صاحب کارخانه را محاصره کرده و به آتش کشيدند که درنتيجه وي و همسرش جان خود را از دست دادند.  
به گفته معاون رئيس پليس تحقيقات نشان داده است حداقل پنج تن از کارگران پس از قتل وحشيانه صاحب کار و همسرش اقدام به خوردن گوشت آنهاکرده اند و شاهدي که خودش يکي ازکارگران است اين مساله را تاييد کرده است.  
به گزارش پليس پانزده نفر در ماجراي قتل دست داشته اند و علاوه براين عاملان شورش هم مشخص شده اند و نه تن از آنان تحت نظرقرار دارند. همزمان تحقيقاتي به منظور روشن کردن علت شورش درجريان است. از قرار معلوم کارگران به خاطر اخراج ده تن و دستگيري سه تن از همکاران خود خشمگين شده اند.  
گفتني است پنجاه و پنج درصد کل چاي توليدي هند در ايالت آسام تهيه مي شود. اين درحالي است که شرايط زندگي کارگران کارخانه هاي چاي بسيار سخت است و علاوه بر زندگي در محل هاي نامناسب، عملا به خدمات پزشکي دسترسي ندارند و ضمانت هاي کاري درمورد آنها اجراي نمي شود.  
تارون گاگوي رئيس کابينه وزراي ايالت آسام اعلام کرده صرفنظر از دلايل شورش چنين اعمال وحشيانه اي در دنياي معاصر غير قابل قبول است.
برچسب ها: بین الملل ، مزرعه ، هند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار