رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از پرداخت مستمری به یک‌هزار و 231 خانوار کمیته امداد شهرستان جم خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مسلم انیژپور اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیش‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در راستای رضایت خانوارهای کم‌بضاعت ارائه می‌کند.

وی افزود: سرکشی به خانوارها و آشنایی با مشکلات این قشر از جمله برنامه‌های این نهاد در راستای بهبود خدمات‌رسانی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از پرداخت مستمری به یک‌هزار و 231 خانوار کمیته امداد این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در 9 ماهه سال جاری 1231 خانوار مددجوی کمیته امداد شهر جم از این نهاد مستمری دریافت کرده‌اند.

انیژپور تصریح کرد: پرداخت مستمری در راستای کمک به معیشت خانواده‌های تحت پوشش امداد به صورت متمرکز از طریق استان انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در 9 ماهه سال جاری بیش از 580 میلیون ریال به حساب مددجویان طرح شهید رجایی و امداد واریز شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج توسط کمیته امداد جم خبر داد و اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری 70 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جم در کارگاه آموزشی جوانان در آستانه ازدواج شرکت کردند.

انیژپور یادآور شد: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج، بالا بردن آگاهی و اطلاعات همسران جوان در زمینه زندگی زناشویی، تربیت صحیح فرزندان، تقویت مسائل دینی و نقش آن در زندگی و خانواده بوده است.

وی افزود: دولت نهم و دهم حمایت بسیار خوبی از خانوارهای کم‌بضاعت به عمل آورده و به فضل خدا حجم و کیفیت خدمات بیشتر و بهتر شده است./ج1

برچسب ها: بوشهر ، مستمری ، خانوار ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.