جوان 21 سال بیرجندی به جرم قتل مادر ناتنی‌اش در دادگاه کیفری استان محاکمه شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی، جوان 21 ساله بیرجندی که متهم به قتل نامادری‌اش است امروز در پای میز محاکمه دادگاه کیفری خراسان جنوبی ضمن قبول اتهام از اولیای دم مقتول تقاضای بخشش کرد.

متهم در ارتباط با حادثه قتل مادر ناتنی‌اش به قاضی داریوش گفت: من در خانه خواب بودم که مادر ناتنی‌ام وارد خانه شد و به من لگد زد و شروع به داد و بیداد کرد که چرا خوابیدی، پدرت سرکار رفته و تو در خانه خواب هستی.

وی ادامه داد: من به او گفتم پدرم خودش گفت که امروز کار نیست اما او همچنان با من دعوا می‌کرد و من او را حل دادم به دیوار خورد و افتاد و سرش به سکو خورد وقتی نزدیک او شدم با سنگ به سر من زد و سرم پر از خون شد.

متهم یادآور شد: این کار موجب عصبانیت من شد و دیگر نفهمیدم چه کار می‌کنم و نتوانستم عصبانیت خودم را کنترل کنم و چند لگد محکم به قفسه سینه او زدم و ناگهان دیدم چشمانش باز مانده است و او را به داخل صندوقچه‌ای که داخل اتاق بود انداختم و مقداری لباس روی او ریختم و فرار کردم.

وی ادامه داد: یکی دو روز در بیابان بودم و سپس برگشتم.

قاضی داریوش در این جلسه از اولیای دم که برادران و خواهران مقتوله بودند در مورد تقاضای بخشش متهم سئوال کرد که مورد موافقت اولیای دم قرار نگرفت.

بررسی بیشتر در مورد این پرونده به جلسه بعدی دادگاه موکول شد./ج1

برچسب ها: بیرجند ، قتل ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
خدا به راه راست هدایتشون کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
خدا به راه راست هدایتشون کند