رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ارائه چهار مقاله دانشکده بهداشت مازندران در کنگره بین‌المللی مالزی، رومانی، هند و سنگاپور خبر داد.

محمد پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران مجهز به 10آزمایشگاه تحقیقاتی مدرن است گفت: سیر صعودی ارائه طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی و تعداد مقالات چاپ شده در نشریات معتبر و لاتین از اقدامات موثر انجام شده در این دانشکده است.

وی افزود: در این دانشکده 12 استاد گروه حشره‌شناسی پزشکی مشغول فعالیت علمی و تدریس هستند. 149 طرح تحقیقاتی مصوب شورای پژوهشی این دانشگاه به همراه 291 مقاله در ژورنال‌های داخلی و خارجی چاپ شد.

رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: 582 مقاله اعضای هیئت علمی این دانشگاه در همایش‌های مختلف داخلی ارائه شد که تاکنون 38 عنوان کتاب از این مقالات تالیف، ترجمه و نیز به رشته تحریر درآمد.

محمدپور در ادامه به فعالیت‌های پژوهشی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در شش ماه اول امسال اشاره کرد و گفت: 10 مقاله در مجلات لاتین که 5 مورد آن درجه یک بود. 12 مقاله در مجلات معتبر فارسی، دو تالیف کتاب و چهار مقاله در کنگره‌های بین المللی مالزی، رومانی، سنگاپور و هند نیز ارائه شد.

جشنواره طبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مدت چهار روز در حال برگزاری است و قرار است در روز پایانی این همایش از پژوهشگران برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب شمال کشور نیز قدردانی شود./ع

برچسب ها: مقاله ، بهداشتی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.