ارتش سوريه در مقابله با تروريست‌ها به موفقيت هاي چشمگيري دست يافت اين در حالي بود که گزارش هاي از تشديد اختلافات ميان ارتش به اصطلاح آزاد سوريه و جبهه النصره خبر مي دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، درگیریها میان دو گروهک جبهه النصره و ارتش به اصطلاح آزاد سوريه در استان حلب تشدید شده و بنا به گفته منابع آگاه، جبهه النصره به ارتش آزاد 10 روز مهلت داده تا از حلب به طور کامل عقب نشيني کنند.

چهار تک تيرانداز تروريست شامل محمد نجيب، ايمن مراد ، عدنان البکري و احمد البلشه در منطقه داريا در دمشق به هلاکت رسيدند. گروهي از تروريست هاي مسلح از جمله عاصم التل، احمد رحمه، محمد خطيب و عبدالله ابوشاله در ريف دمشق به هلاکت رسيدند

ارتش سوريه هشت همچنين تروريست مسلح را در منطقه "التل" نزديک شهر اريحا در ريف ادلب به هلاکت رساند و شماري ديگر را زخمي کرد.

بر اساس اين گزارش، ارتش سوريه همچنين شماري از تروريست ها را در شهر "کفرتخاريم" در ريف ادلب به هلاکت رساند.

چهار بمب به وزن 40 کيلوگرم که تروريست ها در جاده ادلب به سوي مسطومه کار گذاشته بودند هم کشف و خنثي شد.

نيروهاي ارتش سوريه همچنين يک پايگاه گروه هاي تروريست مسلح را در منطقه الرستن در حمص هدف قرار دادند.

شبکه العالم هم در خبري فوري اعلام کرد ارتش سوريه با گروه هاي مسلح تروريست در مناطق النقارين، حلب قديم، الکلاسه و المرجه درگير شد.

شبکه العالم همچنين اعلام کرد گروهي از تروريست هاي مسلح در شهر دوما  در سوريه و مزارع حومه آن از جمله سليمان جلول  سرکرده اين گروه به هلاکت رسيدند.

"ايوب صلاح الاصيل" سلفي تونسي هم در ريف حلب به هلاکت رسيد.

"ابوالوليد" معروف به استراليايي عضو  گردان هاي موسوم به الفاروق هم در منطقه وادي الضيف در استان ادلب سوريه به هلاکت رسيد.
برچسب ها: تروریست ، سوریه ، ارتش ، ضربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار