مراسم تشييع جنازه شهيد احمد مطر در قطيف به تظاهرات عليه آل سعود تبديل شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، به نقل از شبکه العالم، اهالی قطیف جنازه شهید احمد محمد آل مطر را که به ضرب گلوله نیروهای امنیتی رژیم عربستان شهید شده است تشییع کردند.

همزمان با برگزاری مراسم تشییع جنازه این شهید، نیروهای نظامی عربستان و خودروهای زرهی آنها به شکل گسترده در همه نقاط منطقه مستقر شده بودند. شرکت کنندگان در این مراسم که روحانیون هم در آن شرکت کرده بودند با سردادن شعارهایی خواستار سرنگونی رژیم و مجازات عوامل کشتار شهروندان بی گناه و در راس آنها محمد بن نایف وزیر کشور شدند. تظاهرکنندگان همچنین از سازمان های بین المللی خواستند هر چه سریع تر برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم علیه مردم بی دفاع دخالت کنند آنها همچنین بر ادامه قیام خود تا تحقق همه خواسته هایشان تاکید کردند.

در این مراسم، شیخ عبد الکریم الحبیل روحانی شیعه سعودی خواستار حفظ رویکرد مسالمت آمیز درخواست مردم برای تحقق خواسته هایشان شد.

شیخ عبد الکریم الحبیل در سخنانی کوتاه در این مراسم گفت: «این مصیبت شما را از محافظت از مسالمت آمیز بودن رفتارتان و محافظت از خواسته های بر حقتان و حفظ امنیت عمومی دور نکند. حقوق خود را طبق اصول و قواعد متمدنانه مطالبه کنید که به موجب آن می توانیم سرهای خود را بالا بگیریم و خواهان صلح و خواسته های مسالمت آمیز بشویم»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار