فرصت 10 روزه دولت براي اصلاح "مصوبه استخدام بي‌قيد و شرط توسط بقايي"، رونمايي پروژه‌هاي شگفت انگيزتر از باور 373 ، رضايت فائزه هاشمي از حضور در انفرادي، تصويب بيش از 20 قانون براي کاهش آلودگي هوا و امتناع از استخدام "تنها معلول" نهاد رياست‌جمهوري از مهمترين عناوين خبري روز سه‌شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(سه‌شنبه) به اين شرح است:



پشت پرده روابط دادستان کل آمريکا چيست؟ + فيلم و تصاوير

دادستان کل آمريکا فردي است که خود تا بحال ده‌ها پرونده قضايي داشته و چندين بار به مجرمان اقتصادي و سياسي براي فرار از قانون کمک کرده است



امتناع از استخدام "تنها معلول" نهاد رياست‌جمهوري
يك معلول روشندل گفت: رئیس ‏جمهور سال 87 در دیدار با مسئولان سازمان بهزیستی، قول استخدام 3000 نابینا در دستگاه‏‌های دولتی را داد که متأسفانه تا به حال این قول اجرایی نشده و اين وعده تنها به استخدام 3 نفر منجر شده است.



تأیید طرح ممنوعیت ادغام وزارتخانه‌ها بدون مجوز مجلس در "شوراي نگهبان"
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح ممنوعیت ادغام وزارتخانه‌ها بدون مجوز مجلس، در شوراي نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اين طرح توسط شورا مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.



مصوبه هیئت وزیران براي استخدام 1500 نفر توسط "بقايي" امري طبیعی و قانوني است
معاون راهبردی معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: مصوبه اخیر هیئت وزیران مبنی بر استخدام 1500 نفر توسط معاونت اجرایی رئیس‌جمهور یک امر طبیعی است در حالی که این اتفاق در دولت‌های قبلی هم انجام می‌شد.



تصويب بيش از 20 قانون براي کاهش آلودگي هوا
معاون عمراني استانداري تهران گفت: استانداري تهران در کنار فعاليت‌هاي شبانه‌روزي خود با برگزاري نشست‌هاي مشترک براي کاهش آلودگي هوا بيش از 20 مصوبه مهم را در شرايط اضطراري با همکاري تمام دستگاه‌هاي اجرايي به تصويب رسانده است



دفتر رئيس‌جمهور اظهارات "جهرمي" را تکذیب كرد

مرکز روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور با تکذیب ادعاهای بی‌اساس و سراسر کذب مطرح شده در این مصاحبه، پیگیری قضایی این موضوع را برای خود محفوظ می‌داند.




فائزه از حضور در انفرادي راضي است
فرزند رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره حضور فائزه هاشمي در بند انفرادي زندان اوين گفت: وي از اين وضعيت راضي است.



اولين جلسه مشترک جبهه پيروان و جامعه روحانيت امروز برگزار مي‌شود
مسئول انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اولين جلسه انتخاباتي جبهه پيروان خط و امام و رهبري و جامعه روحانيت مبارز در راستاي بررسي مسائل پيرامون انتخابات امروز تشكيل مي‌شود.



دعوت از عسگراولادي براي پاسخگويي در جمع دانشجويان
اتحاديه تشکل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد طي نامه‌اي از عسگراولادي براي پاسخگويي در جمع دانشجويان دعوت کرد.



زيرسيستم‌هاي "باور 373" در مرحله آزمايش قرار گرفت/ رونمايي پروژه‌هاي شگفت انگيزتر از باور 373
فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء از آزمايش زيرسيستم‌هاي سامانه پدافندي "باور 373" توسط اين قرارگاه خبر داد و گفت: پيشرفت‌هاي زيادي در اين زمينه حاصل شده است.




موشک‌هاي برد بلند "نور" و "قادر" با موفقيت شليک شدند
سخنگوي رزمايش دريايي تخصصي ولايت 91 با اعلام خبر پرتاب موفقيت‌آميز موشک‌هاي برد بلند "نور" و "قادر" گفت: در پنجمين روز از رزمايش، نيروهاي خودي با ادامه حملات موشکي عليه نيروهاي مهاجم آنها را به طور کامل از بين بردند.



فرصت 10 روزه دولت براي اصلاح "مصوبه استخدام بي‌قيد و شرط توسط بقايي"/ مغايرت مصوبه با قانون اساسي

عضو هيئت‌رئيسه مجلس، مصوبه اخير دولت مبني بر اجازه بي‌قيد و شرط به بقايي براي استخدام 1500 نفر را مغاير با قانون اساسي و قانون خدمات کشوري دانست و گفت: دولت پس از اعلام نظر مجلس، 10 روز فرصت خواهد داشت ابهامات اين مصوبه را رفع کند.



مجلس مصوبه "استخدام بي‌قيد و شرط دولت" را بررسي مي‌كند
عضو كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به مصوبه اخير دولت در اعطاي اختیارات ویژه به "بقایی" مبنی بر استخدام بدون ضابطه 1500 نفر گفت: هیات تطبیق قانون اساسی مجلس اين مصوبه را بررسی و نظر کارشناسان ذیربط این موضوع را لحاظ و بر اساس آن تصمیم گیری خواهد کرد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار