دبیر هشتمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان گفت: همزمان با سالروز حماسه نهم دی پایگاه اطلاع رسانی هشتمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران: به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها حجت الاسلام و المسلمین حسین افتخاریان دبیر هشتمین جشنواره حکمت مطهر گفت: هشتمین دوره از این جشنواره در سه شاخه دانشجویان، اساتید و بخش ویژه " سبک زندگی" با توجه به فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در سفر به استان خراسان شمالی طراحی شده است و به همین خاطر بخش ویژه فراخوان آثار در موضوع سبک زندگی بر اساس اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری طراحی شده است.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: بسترسازی جهت گسترش اندیشه های ناب اسلامی، تقویت سطح بصیرت دانشگاهیان و معرفت افزایی و تولید علم بر اساس آثار شهید مرتضی مطهری جزء بهترین اهداف جشنواره هستند.

دبیر هشتمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان خاطر نشان کرد: سالروز حماسه 9 دی آغاز مبارکی برای این جشنواره است چرا که مهم ترین ویژگی شخصیت علمداری او رد موضوع بصریت دینی است و اساسا شخصیت ، منش و افکار شهید مطهری خود شاخص دستیابی به بصیرت است.

حجت الاسلام افتخاریان در پایان تصریح کرد: این پایگاه به آدرس www.HekmatMotahar.com آماده ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص هشتمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان است./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، دانشجو ، اندیشه ، حکمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.