انبارلويي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همه جريانهاي مشروع انقلاب در انتخابات سال آينده شرکت مي‌کنند

عضو حزب مؤتلفه اسلامي گفت:انتخابات رياست جمهوري آينده بدون شک با حضور گسترده مردم برگزارمي‌شود و همه جريانهاي مشروع انقلاب در اين انتخابات شرکت کرده و مشکلي از جهت مشارکت سياسي مردم نداريم.

کاظم انبارلويي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به برخي افراد که مدعي اين هستند که حضور حداکثري مردم در انتخابات با شرکت همه جناح‌ها ميسر است ،اظهار داشت:بي‌ترديد انتخاباتي پرشور و گسترده است که همه جريانهاي "مشروع  انقلاب" در آن حضور داشته باشند.

 عضو حزب مؤتلفه اسلامي بيان کرد : اگر منظور از شرکت همه جريانها،اصلاح‌طلبان هستد ،بايد عنوان کرد که اين جريان بايد  تکليف خود را با نهادهاي قانوني و مردم به عنوان جرياني مشروع و قانوني روشن کند.

وي در ادامه افزود :اين تصور که  حضور حداکثري در انتخابات به حضور اصلاح‌طالبان بستگي دارد، درست نيست،چون در انتخابات مجلس نهم که بخشي از جريان اصلاح‌طلب حضور نداشتند ،شاهد حضور گسترده مردمي  و مشارکت بالاي 60درصدي بوديم.

 عضو حزب مؤتلفه اسلامي خاطرنشان کرد :انتخابات رياست جمهوري آينده بدون شک با حضور گسترده مردم برگزارمي‌شود و همه جريانهاي مشروع انقلاب در اين انتخابات  شرکت مي‌کنند و مشکلي از جهت مشارکت سياسي مردم نداريم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار