امام جمعه موقت تهران گفت: جنگ 8 روزه غزه انفجاري در جهان عليه رژيم جعلي صهيونيستي بود، به طوري که صهيونيست‌ها ملتمسانه از جبهه‌هاي مقاومت فلسطين درخواست توقف جنگ را کردند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، مراسم گراميداشت دليرمردان و شهداي آسمان ارتش ايران به ويژه سرلشکر شهيد "منصور ستاري"، صبح امروز به همت سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران در ستاد قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء با حضور "امير سرتيپ اسماعيلي" فرمانده اين قرارگاه و "آيت‌الله موحدي کرماني" امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

در اين مراسم، آيت‌الله موحد کرماني طي سخناني به مقام شامخ شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: قرآن، شهيد را زنده معرفي مي‌کند و نهي مي‌کند کساني را که در مقابل کلمه بزرگ شهادت مرگ را بيان مي‌کنند.

وي با اشاره به نزديکي اربعين حسيني تصريح کرد: اربعين حسيني روزي بزرگ و روز عزت شهدا و اهل بيت و روز ذلت و خواري دشمنان اهل بيت است.

امام جمعه موقت تهران هم چنين با اشاره به روحيه عاشورايي جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: مردم ايران امروز نيز با روحيه عاشورايي که دارند ايران را صحنه کربلا مي‌دانند، اما متاسفانه عده‌اي همه چيز را فراموش کردند.

وي در ادامه، پيروزي ملت مظلوم فلسطين در جنگ 8 روزه غزه را باعث عزت فلسطينيان دانست و بيان کرد: جنگ 8 روزه غزه، انفجاري در جهان عليه رژيم جعلي صهيونيستي بود، به طوري که صهيونيست‌ها ملتمسانه از جبهه‌هاي مقاومت فلسطين، درخواست توقف جنگ را کردند.

موحدي کرماني در پايان يادآور شد: امر به معروف و نهي از منکر از مسائل مهم اسلام بوده و قرآن نيز عاملين امر به معروف را هم‌نشينان انبياء ذکر مي‌کند.

انتهاي پيام/ش

برچسب ها: غزه ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار