رئیس کمیته انضباطی فدراسيون فوتبال گفت: ما در جلسه امروز احکام نهایی 5 بازیکن خارجی تیمهای تراکتورسازی، ذوب آهن اصفهان و استقلال را صادر کردیم این احکام شامل 2 بازیکن خارجی استقلال توزی و ردی هم بود.

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در جلسه امروز احکام نهايي بازيکنان خارجي تيم هاي تراکتورسازي، ذوب آهن و استقلال را صادر کرديم و اين  بازیکنان خارجی به مدت یک هفته مهلت دارند که در مورد حکمشان به کمیته استيناف شکایت کنند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما به تماشاگران درودی به خاطر میزبانی خوبشان در مقابل استقلال 10 میلیون تومان پاداش دادیم، در حال حاضر هم آنها برابر تیم فوتبال راه آهن حرکات شایسته ای انجام دادند و می خواهیم برای آن بازی هم به آنها پاداش تعیين کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه افزود: پاداش در نظر گرفته برای تیم فوتبال گهر درود لرستان کمتر از 10 میلیون تومان خواهد بود.

وي در خصوص صدور کارت مجيدي گفت: ما حکم قطعي در مورد وضعيت ليام ردي و توزي را صادر کرديم و اين حکم را به سازمان ليگ تحويل داديم و هم اکنون مشکلي براي حضور مجيدي در زمين مسابقه وجود ندارد بنابراين حضور مجيدي در تيم فوتبال استقلال کاملا قانوني است./مح

برچسب ها: کمیته ، استقلال ، احکام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار