روز گذشته در محدوده بازار خیابان مصطفی خمینی فردی با در دست داشتن یک شمشیر سامورایی به جان مردم افتاد و آنان را می ترساند.

رئیس کلانتری 113 بازار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در تشریح خبر فوق گفت: ماموران گشت این کلانتری با گشت زنی مستمر خود آماده هرگونه یاری رسانی به شهروندان در صورت نیاز هستند.
سرهنگ امید بهمنیاری در ادامه اظهار داشت: طی تماس های متعدد مردم به سامانه فوریت های پلیسی مبنی بر وجود فرد جوانی که با شمشیر در حال عربده کشی و قدرت نمایی در محدوده بازار است،بلافاصله ماموران کمتر از 5 دقیقه خود را به محل رساندند.
این مقام مسئول انتظامی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده کردند فرد جوانی با در دست داشتن یک شیشه سامورایی در حال عربده کشی،قدرت نمایی اهالی محترم آن منطقه را به مرگ تهدید می نمود.
سرهنگ بهمنیاری با اشاره به متوجه شدن فرد شرور به حضور ماموران در محل،اذعان داشت: این فرد جوان بلافاصله به شنیدن هشدار ماموران انتظامی با عربده کشی شمشیر خود را بالا برده و با دویدن قصد مضروب کردن یکی از ماموران را داشت که با شلیک یک تیر به عقب رانده شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از چند دقیقه نصایح و شگردهای پلیسی با وجود اینکه می توانستند فرد را به زور تسلیم کنند ولی احتمال صدمه دیدنش را دادند،این فرد را متقاعد به انداختن شمشیر نموده و او را بدون هیچ گونه خسارتی دستگیر کردند.
لذا پس از انتقال فرد به کلانتری جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایم این فرد متهم که خود را به هویت جلیل معرفی نموده بود،پرونده به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت./ل
برچسب ها: شمشیر ، تهران ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.