ماموران انتظامي شهرستان كاشان اصفهان ،فردي را كه در پوشش گلاب فروشي اقدام به توزيع و فروش عرقيجات تقلبي مي كرد در اين شهرستان شناسايي و دستگير كردند .

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ " منوچهر صفايي " فرمانده انتظامي شهرستان كاشان با اعلام اين خبر اظهار داشت : در پي اخبار واصله مبني بر اينكه فردي به هويت " ع _ الف " 35 ساله ، بدون مجوز قانوني با تهيه گلاب تقلبي اقدام به توزيع و فروش آنان مي كند ،موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
 
وي افزود: با دريافت اين خبر ماموران با انجام يكسري اقدامات پليسي و اطمينان از درستي موضوع، با همكاري كارشناس مربوطه به محل مورد نظر اعزام و كارگاه را تحت بررسي قرار دادند .
 
اين مقام مسئول تصريح كرد: در بازرسي از اين صنف مقدار 600 ليتر گلاب تقلبي آماده به عرضه با مارك هاي شركت هاي معتبر و بصورت جعلي و غير قانوني كشف و متصدي مربوطه دستگير شد.
 
سرهنگ صفايي در پايان با بيان اينكه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد خاطر نشان كرد: پليس با كساني كه بخواهند به شيوه مجرمانه فريبكارانه در بازار اقتصادي اختلال ابيجاد كنند با قاطعيت برخورد و از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد. /ل

برچسب ها: فروشنده ، متقلب ، گلاب ، تقلبی ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار