استاندار اردبیل از جذب 51 درصد از سهمیه تسهیلات مقاوم سازی مسكن روستایی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جلسه مقاوم سازی مسكن روستایی استان اردبیل بر تلاش بیش از پیش مسوولان شهرستان های مختلف استان و همكاری بانك های عامل در جهت پرداخت تسهیلات تاكید كرد.

وی با بیان اینكه میانگین جذب تسهیلات مقاوم سازی مسكن روستایی در كشور 62درصد است ، اضافه كرد: استان های برخوردار در سطح كشور بیش از استان های محروم در جهت جذب تسهیلات مقاوم سازی مسكن روستایی تلاش كرده اند.

استاندار اردبیل گفت: شهرستان گرمی از570 واحد سهیمه خود برای 415 واحد انعقاد قرار داد كرده و لازم است برای 155 واحد دیگر انعقاد قرار داد داشته باشد تا به صورت صد در صدی سهیمه تسهیلات مقاوم سازی مسكن روستایی در این شهرستان تحقق یابد.

نیکزاد سهیمه شهرستان خلخال برای پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسكن روستایی را 501 واحد اعلام كرد و گفت: تاكنون برای 282 واحد از این تعداد انعقاد قرارداد انجام گرفته و لازم است برای 219 واحد دیگر نیز انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات انجام شود.

وی گفت: سهیمه شهرستان پارس آباد 952 واحد است كه از این تعداد برای 306 واحد انعقاد قرار داد انجام گرفته و با انعقاد قرارداد برای پرداخت تسهیلات به 646 واحد جذب سهیمه تسهیلات این شهرستان به طور كامل محقق می شود.

استاندار اردبیل گفت: سهیمه شهرستان سرعین برای پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسكن روستایی 175 واحد بوده كه برای 116 مورد از این تعداد انعقاد قرارداد انجام شده است.

نیكزاد افزود:سهمیه شهرستان اردبیل برای پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسكن روستایی یك هزار و 302 واحد می باشد كه از این تعداد برای 558 واحد انعقاد قرار داد انجام شده است.

وی سهیمه شهرستان نمین برای پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسكن روستایی را 620واحد اعلام كرد و گفت: از این تعداد برای 252واحد انعقاد قرار داد شده است.

استاندار اردبیل بیان كرد: سهیمه شهرستان بیله سوار نیز 613 واحد است كه از این تعداد برای 353 واحد انعقاد قرار داد شده است.

نیكزاد تعداد سهیمه شهرستان مشگین شهر را 724 واحد عنوان كرد و اضافه كرد: از این شهرستان نیز برای 382 واحد انعقاد قرارداد شده است.

وی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسكن روستایی در كوثر بیان كرد: از تعداد 430 واحد سهیمه مقاوم سازی مسكن روستایی در شهرستان كوثر برای 133 واحد انعقاد قرار داد انجام شده است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.