قهرمان پله نوردی کشور و رکورد دار صعود از پله های برج میلاد با حضور در مناطق زلزله زده ارسباران و اهر کمک های جمع آوری شده خود را در روستاهای زلزله زده توزیع کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، ابوذر عمویی قهرمان پله نوردی کشور از خطه قهرمان پرور استان گیلان و شهرستان رودسر که رکورد دار رشته ورزشی پله نوردی صعود از پله های برج میلاد تهران در دهه فجر سال 88 و شهریور 1390 را در کارنامه ورزشی خود دارد با پای پیاده در مدت ده روز مسیر 763 کیلومتری رودسر تا مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را طی کرده و با حضور در مناطق زلزله زده ورزقان، اهر و هریس ضمن اظهار همدردی خود و همکاران، کمک های جنسی تهیه شده را که در مسیر پیاده روی خود جمع آوری کرده بود در روستاهای زلزله زده توزیع کرد.

ابوذر عمویی هدف از این حرکت ورزشی و طی مسیر 763 کیلومتری با پای پیاده را ترویج فرهنگ حس نوعدوستی و کمک به هموطنان و اظهار همدردی با خانواده های آسیب دیده از زلزله ذکر کرد.

این قهرمان ورزشی  از کلیه ورزشکاران دعوت کرد با حضور در مناطق زلزله زده ضمن تسکین آلام خانواده های آسیب دیدگان و ترویج روحیه ورزشکاری و حس نوعدوستی در جامعه تلاش مضاعف نمایند.

وی، وضعیت بازسازی و اسکان در مناطق زلزله زده را مطلوب عنوان کرد و افزود: از روستاهایی که من می رفتم یا در کانکس بودند و یا در خانه های ساخته شده، اما به جهت برودت هوا الان هم نیاز به وسایل گرمازا و لباس های گرم احساس می شود که امیدواریم همه آحاد مردم بخصوص ورزشکاران دراین زمینه پیشگام شوند.

ابوذر عمویی، 28 ساله از اهالی شهرستان رودسر استان گیلان است که در حال حاضر در اردو برای مسابقات پله نوردی آماده می شود، از افتخارات وی، صعود برای اولین بار به برج میلاد تهران، انتخابی تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.