نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین مسكن نیازمندان در اولویت طرح هایی است كه در مجلس از سوی نمایندگان پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حمیدرضا عزیری، در دیدار با مسئولان اداره کل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان كوهرنگ و مناطق محروم بازفت و دوآب صمصامی افزود: توسعه اشتغال مددجویان، اجرای طرح های فرهنگی و تأمین نیازهای بخش بهداشت و درمان ساكنان مناطق محروم از دیگر برنامه های نمایندگان برای طرح در مجلس است.

وی، با بیان اینكه خودكفایی مددجویان كمیته امداد یكی از سیاست ها و برنامه های این نهاد در چند سال گذشته است، افزود: می توان با رفع مشكلات این قشر به سمت خودكفایی و توانمند كردن مددجویان پیش رفت.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: هم اكنون 8.5 درصد جمعیت استان زیر پوشش این نهاد قرار دارند كه براساس برنامه پنجم توسعه سالانه 2.5 درصد از مددجویان خودكفا می شوند.

ابوالقاسم رستگار به اجرای طرح سفر به مناطق روستایی و شهری و دیدار با مددجویان اشاره كرد و افزود: هدف از این سفر رسیدگی به نیازهای مددجویان و ساكنان مناطق محروم است.

مدیر كمیته امداد شهرستان كوهرنگ نیز در این سفر از اجاره مسكن برای 25 خانواده نیازمند در این شهرستان در سالجاری خبر داد و گفت: این امر در زمینه حمایت از خانواده های نیازمند و مددجویان زیر پوشش اجرا می شود.

فریدون فاضلی افزود: هم اكنون بیشتر خانواده های مددجوی این شهرستان با حمایت های این نهاد به وسیله تسهیلات و كمك های موردی تامین اجاره بها، صاحب مسكن هستند.

وی خاطر نشان كرد: با اجرای طرح توانمندسازی مددجویان و كمك خیران بیشتر خانواده های فاقد مسكن خانه دار شده اند. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.