عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: اصولگريان براي حضور موفق در انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده بايد سعي کنند از ميان نامزدهاي انتخاباتي به يک جمع‌بندي رسيده و يک چهره را به عنوان گزينه نهايي معرفي کنند.

محمدمهدي اسلامي عضو حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ايجاد وحدت ميان اصولگرايان گفت: به طور حتم اين طيف سياسي تنها در صورتي که با داشتن يک اصول مشترک در يک مسير حرکت کنند مي‌توانند با وحدت در انتخابات آينده حضور داشته باشند.
 
وي افزود: در منشوري که جامعتين در انتخابات سال گذشته مجلس منتشر کرد تمامي اصول مورد نظر اصولگرايان مشخص شد، از اين رو به کارگيري اين اصول از سوي اين طيف سياسي  در انتخابات پيشرو الزامي است.
 
اسلامي با اشاره به اينکه مدل 1+2 سازوکار خوبي براي اجماع ميان اصولگرايان است تصريح کرد: اتخاذ اينگونه سازوکار از سوي برخي از چهره‌هاي اصولگرا اقدام شايسته‌اي است اما کافي نيست زيرا اگر اين طيف سياسي به دولت وفاق ملي اعتقاد دارد بايد سعي کند از ميان نامزدهاي انتخاباتي سال آينده به يک جمع‌بندي رسيده و يک چهره را به عنوان گزينه نهايي معرفي کند.
 
عضو حزب موتلفه اسلامي خاطرنشان کرد: اگر اصولگرايان در مسير مشترک گام بردارند به طور حتم  پيروزي در انتخابات سال آينده از آن آنها خواهد بود.

گفتني است ايجاد وحدت در ميان اصولگريان از جمله راهكارهايي است كه اين طيف سياسي درصدد است براي انتخابات سال آينده به آن دست يابد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اسلامی ، موتلفه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار