سرپرست تيم ابومسلم خراسان رضوي اظهار;کرد: طبق قوانين سازمان ليگ فوتبال نتيجه ديدار با نساجي قائمشهر بعد از عدم حضور اين تيم واضح است. اما تعجب مي كنم چرا فدراسيون اين نتيجه را اعلام نمي كند.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، سيدهاشم حسيني با بيان اين مطلب عنوان كرد: بر طبق قوانين سازمان ليگ فوتبال كشور و گزارش ناظرين فدراسيون درخصوص عدم حضور تيم نساجي قائمشهر در ديدار روز جمعه 8 دي ماه نتيجه اين بازي واضح است اما تعجب مي كنم چرا فدراسيون در اعلام نتيجه و اعمال آن در جدول تعلل مي كند.

وي با اشاره به تغییر زمان ديدار هفته دوم تيم فوتبال ابومسلم در دور برگشت رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال مقابل تيم سنگ آهن بافق يزد گفت: طبق زمان بندی قبلی سازمان لیگ قرار بود این بازی روز سه شنبه 17 دی ماه جاری برگزار شود که زمان انجام این بازی به علت حضور ابومسلم در جام حذفی به روز جمعه 15 دي ماه تغییر یافت.

سرپرست تيم فوتبال ابومسلم خراسان رضوي ضمن اشاره به عدم امكان استفاده از مجيد نوري بازيكن مصدوم این تيم در ديدار اين هفته در يزد عنوان كرد: بازيكنان تازه اضافه شده به تیم به خوبی در تمرینات حاضر شده اند که این نوید روزهای خوب را برای ابومسلم می دهد.

وي با اشاره به ديدار حساس تيمش در جام حذفي مقابل تيم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: با تمام قوا در روز چهارشنبه 20 دي ماه براي رويارويي با تيم پرقدرت استقلال به تهران مي رويم.

لازم به ذکراست تيم فوتبال ابومسلم خراسان رضوي با 13 بازي 18 امتيازه است و در رده 8 جدول رده بندي قرار دارد كه با اعلام نتيجه 3 بر صفر ديدار نساجي قائمشهر به سود تيم ابومسلم 21 امتيازه خواهد شد و بالاتر از گل گهر سيرجان 20 امتيازي در دره ششم جدول قرار خواهد ./ع

 

برچسب ها: تعلل ، اعلام ، نتایج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.