فراخوان مقاله همایش “الگوی معماری و شهر سازی اسلامی ایرانی” با موضوع قم، شهر موجود؛ شهر مطلوب در قم اعلام شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سیده شبنم فاطمی از برگزاری همایش بین المللی "الگوی معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی" تا اسفند ماه امسال در قم خبر داد و گفت: همایش بین المللی "معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی" شهر موجود و شهر مطلوب همراه با کارگاه های جانبی نیز در این راستا برگزار خواهد شد.
مسوول دبیرخانه همایش بین المللی "الگوی معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی"، با بیان اینکه این همایش با حمایت شهرداری قم و توسط جهاددانشگاهی قم برگزار می شود، افزود: فراخوان این همایش از یازدهم دیماه آغاز و علاقمندان تا پنجم بهمن ماه برای ارسال چکیده مقالات و تا ۲۵ بهمن ماه نیز برای ارسال اصل مقالات فرصت دارند.
فاطمی، آسیب شناسی ساختار کالبدی فضایی شهر قم، شناخت ماهیت و ویژگی های شهر اسلامی، مطالعه تطبیقی الگوهای شهرهای جهان اسلام و بررسی شرایط تحقق پذیری معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد.
مسوول دبیرخانه همایش بین المللی الگوی معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۷۷۳۲۹۱۹ – ۷۷۴۵۶۵۰ تماس و به نشانی اینترنتی www.aupc-acecr.com مراجعه كنند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.