عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي در مجلس گفت: كشاورزي محور توسعه و استقلال کشور است و برای اين که به اين بخش توجه خاصي شود بايد به تامين نهاده‌هاي کشاورزي توجه ويژه‌اي شود تا امنیت غذایی کشور تامین شود.

حسين نيازآذري نماينده مردم مازندران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در ارتباط با پیشبرد اهداف کلان سياست‌هاي برنامه چهارم توسعه و امنيت غذايي در کشورمان گفت: کميسيون کشاورزي در جهت محقق ساختن امنيت غذايي در کشور به سياست‌گذاری در توليدات داخلي و حمايت از بخش خصوصي و رونق دادن کشاورزي در بخش‌هاي مختلف همت گماشته است.

وي در ادامه تصريح کرد: برای دستیابی به این مهم با وزارتخانه‌هاي جهاد کشاورزي و صنعت، معدن و تجارت جلسات متعددي داشته‌ايم که نتيجه آن سفرهاي استاني به مناطق مختلف كشورمان جهت ارتقاي کيفيت بخش توليد کشاورزي و دامپروري بوده است.

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي در مجلس، كشاورزي را محور توسعه و استقلال کشور خواند و تصريح کرد: براي اين که به اين بخش توجه خاصي شود بايد براي تامين نهاده‌هاي کشاورزي برنامه ويژه‌اي در نظر گرفت و برای این امر، طرح انتزاع جهاد کشاورزي و وزارت صنعت، معدن تجارت در دستور کار کميسيون کشاورزي قرار گرفته است.
انتهای پیام/
برچسب ها: امنیت ، غذایی ، نهاده ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار