معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: طلاب جوان موفق حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه پژوهش شناسایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمود خالقی افزود: مرکز نخبگان حوزه درصدد است تا طلبه جوان موفق را در عرصه پژوهش در محدوده سنی 15 تا 30 سال معرفی کند.
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: تعداد طلاب موفق سطح سه که در هر استان قابل معرفی هستند به تعداد مدارس سطح سه در همان استان و تعداد طلاب موفق سطح دو به تعداد نیمی از مدارس علمیه سطح دو در استان است.
وی با بیان اینکه نحوه امتیازدهی به طلاب معرفی‌شده از سوی مدارس علمیه و مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران مشخص گشته است، ادامه داد: شرایط و فرآیند شناسایی طلبه جوان موفق و مهلت تعیین شده برای آن در اختیار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیست و معاونت پژوهش این مرکز صرفا به لحاظ استفاده از فرصت به وجود آمده برای خواهران طلبه واجد شرایط، اقدام به شناسایی و معرفی آنان کرده است، بنابراین انتظار می‌رود مسئولان استانی با توجه به مهلت مقرر و کیفیت‌بخشی به شناسایی و انتخاب طلاب پژوهشگر برتر، اقدام نمایند.
وی یادآور شدند: مرکز نخبگان حوزه از طلاب جوانی که در نهایت، حائز بالاترین امتیاز در سطح کشور شوند با اهدای جوایز نفیسی، تقدیر خواهد کرد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.