نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مشكلات عمرانی شهر گرمی با دستور و نظر مساعد رییس جمهوری پیگیری و حل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل در جلسه شورای اداری گرمی ، از طرح مشكلات عمرانی شهر گرمی در دیدار با رییس جمهوری و درخواست یكصد میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی رودخانه ها ، محله كوتول ، ترافیك شهری و آسفالت خیابان های این شهر خبر داد.

وی افزود: با درخواست كتبی  در زمینه حل مشكلات عمرانی شهر گرمی با دستور رییس جمهوری به معاون اول وي ارجاع داده شده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی همچنین به طرح مشكلات كشاورزی گرمی در دیدار با وزیر جهاد كشاورزی اشاره كرد و افزود: در این دیدار با توجه به قابلیت های آبی و خاكی گرمی ، این شهرستان با دستور وزیر به عنوان پایلوت كشاورزی استان معرفی شد.

حجت الاسلام موسوی اصل تكمیل سدهای در حال اجرا را در این راستا ضروری دانست و اظهار كرد: به رغم برنامه ریزی قبلی برای افتتاح سد كلاسر در خرداد ماه 91 این پروژه تاكنون 30 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

وی نواقص برخی پروژه ها را میراث گذشته دانست و افزود: افتتاح یا اجرای صوری و غیرواقعی برخی پروژه ها انتظار آفرین بوده و شاید در برخی مواقع موجبات بدبینی به نظام اسلامی را فراهم می آورد.

نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی خواستار برنامه ریزی برای افتتاح پروژه های تكمیل شده برای دهه فجر شد.

حجت الاسلام موسوی اصل وحدت و همدلی را نیاز امروز دانست و مسوولان را به تعامل و همكاری با یكدیگر برای پیشبرد امور و خدمت به مردم فرا خواند.

وی گفت: همه مردم و مسوولان سربازان میدان نبرد اقتصادی هستند و ایستادگی در تحریم ها به منزله نبرد با دشمن در میدان جنگ است./ب

برچسب ها: اردبیل ، مشکلات ، عمرانی ، گرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.