اسد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : پلها نمیتوانند برای همیشه باقی بمانند و هر شکل سازهای که به کار برده شود و یا هر مصالحی که استفاده شود، دیر یا زود آثار فرسودگی در آنان ظاهر میشوند.
وی افزود : دیوار برگشتی پل بزرگ کمربندی شهرستان چالوس به طول تقریبی 25 متر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به دلیل برداشت بیش از حد مصالح از پشت دیوار واژگون شد.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد : هم اکنون بیش از 2 هزار متر معکب در دو سمت دیوار پل بارریزی به همراه تزریق بتن( قسمت داخلی برای پرکردن بخش فرو ریخته و قسمت خارجی به جهت تثبیت و پایداری دیوار) به عمل آمد.
اسد گفت : با اقدامات شبانهروزی راهداران و نصب نیوجرسی و انواع تابلوهای هشداردهنده از تاریخ 11 دی ماه پل به زیر بار ترافیکی رفته است./ع