اعضای تیم استقلال در شرایطي قرار دارند که قصد دارند تیم های حریف را مورد بررسی قرار داده و با بهترین شرایط مقابل حریفان به میدان بروند آخرین اخبار استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در مقابل برخورد و درخواست آرزه کاماچو واکنش نشان دادند و اعلام داشتند که وی نمی تواند براحتی سفر کرده و تمرینات استقلال را ترک کند، اما این بازیکن اعلام کرده است که با اوضاع خاصی برای حضور در تمرینات تیم ملی کشورش روبرو شده است و نمی تواند بدلیل حضور در تیمی مانند استقلال قید حضور در این تیم را بزند و بولیوی را فراموش کند، این در حالیست که آرزه برای دیدار با منتخب باسک به کشور خود سفر کرده و در نهایت نیز پس از انجام این بازی به تمرینات استقلال بازگشت و این تیم را همراهی کرد.

این بازیکن اعلام کرده است که در مقابل ژاوی آلونسو به میدان رفته است و این موضوع اتفاق بزرگی برای وی محسوب می شود که قطعا برای وی مثمرثمر است و آن را به خاطر می سپارد وی اعلام کرده است که برای حضور در استقلال به درخواست و نظرات اعضای تیم استقلال احترام می گذارد و قصد ندارد شرایط را فراهم کند که با اعضای تیم فعلی خود دچار مشکل شود.

این بازیکن در شرایطی قرار دارد که قصد دارد استقلال را تا پایان فصل همراهی کند و به این دلیل اعلام کرده است که شرایط برای وی ایده آل است زیرا قصد سفر کردن به کشورش را تا مدتها ندارد و از این نظر تابع نظرات مسئولان تیم استقلال است تا مشکلی برای وی ایجاد نشود و این بازیکن با شرایط ایده آل برای حضور در ترکیب استقلال آماده شود.

* آسیب و خسارت تصادف قلعه نوعی بررسی شد

امیر قلعه نوعی پس از برگزاری تمرین عصر قبل از بازی استقلال برای دیدار با سایپای کرج، آماده می شد و تمرین را ترک می کرد اما با شرایط روبرو شد که نتوانست با اوضاع ایده آل راهی منزل خود شود زیرا اتومبیل وی در راه دچار سانحه شد و این مربی با شرایط متفاوت راهی منزل خود شد البته اعلام شده است که استرس بازی های استقلال و فکر مشغول قلعه نوعی در این حادثه بی تأثیر نبوده و این موضوع باعث شد که مسئولان تیم استقلال در این خصوص اقداماتی را انجام دهند و شرایط این مربی را  مورد بررسی قرار دهند.

این در حالی است که آسیب و خسارت ماشین این مربی مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان استقلال اعلام کردند که مربی استقلال با شرایطی روبروست که باید از طریق مسئولان و حمایت آنها با خیالی آسوده این تیم را همراهی کند و استرس و فکری برای همراهی این تیم نداشته باشد زیرا این موضوع عامل این است که قلعه نوعی با شرایطی روبرو شود که مورد نظر و دلخواه وی نیست.

امیر قلعه نوعی در باشگاه استقلالحاضر شد و شرایط خود را توضیح داد اما سریع خود را به اردوی استقلال رساند تا همراه اعضای این تیم باشد و تصادف اتومبیل خود را به فراموشی بسپارد.

سر مربی استقلال مدعی است که در این خصوص مشکل خاصی وجود ندارد و این مربی فکر ش را معطوف به بازی های تیم استقلال کرده است و قصد ندارد به موضوعی جز موفقیت تیمی استقلال بیاندیشد.

*اخطار و اولیتاتوم مسئولین و مربیان به 6 بازیکن استقلال

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال اعلام کرده است که 6 بازیکن این تیم که در بازی های استقلال با شرایط خاص روبرو شدند و حتی در این مورد، با محدودیتهایی روبه رو هستند که مسئولین اعلام کردند نباید با آن ها روبرو شوند زیرا اعضای تیم  استقلال نام 6 بازیکن  را اعلام کردند، عباس محمد رضایی، جواد نکونام،‌امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، فرزاد حاتمی، خسرو حیدری، با خطر محرومیت روبرو هستند و امیر قلعه نوعی تمایلی به محرومیت و غیبت نفرات اصلی اش در بازی های لیگ ندارد.
 
سرمربی آبی ها اعلام کرده است برای انجام بازی های ایده آل به تمام نفراتش در لیگ نیاز دارد و این در حالی است که وی نمی تواند در تمام دیدارها از حضور بازیکنان اصلی خود بهره مند شود اما در این خصوص به شش بازیکن فوق اخطار داده است که شرایط تیم را در نظر گرفته و بدون انجام رفتار و حرکتی  خاص برای حضور در زمین مسابقه و ترکیب استقلال آماده شوند.

* ردی برای شکایت از استقلال اقدام کرد

 دروازبان تیم استقلال سرانجام برای شکایت از آبی ها اقدام کرد نام وی از فهرست آبی ها خارج شد واین بازیکن از این پس می تواند در خصوص آینده خود و نوع برخورد و مقابله با آبی ها اقداماتی را انجام دهد که به نفع و یا ضررش باشد.

در این خصوص اعلام شده است که ردی مبلغی ، دلار را از استقلال طلب دارد و بدلیل اینکه آبی ها خواستار جدایی وی از تیم شدند،‌ این دروازبان محقق است که پولش را دریافت کند و به حق خود برسد، اما این موضوع عامل این است که ردی بدلیل مشکلاتش که با استقلال دارد ،‌از آبی ها شکایت کند و به حق خود برسد.

این در حالی است که شرایط برای حضور ردی، در تیم های دیگر فراهم نیست و این موضوع باید توسط مسئولین تیم استقلال مورد بررسی قرار بگیرد.

این اتفاق در حالی قرار است رخ دهد که آبی ها تا 18 دی ماه فرصت دارند که شرایط را برای خود تغییر دهند و زیرا ردی پس از خروج نامش از فهرست تیم استقلال، در خصوص شکایت  از این تیم اقداماتی را انجام داده است و در این مورد وارد عمل شده است زیرا وی مدعی است که استقلالی ها باید در خصوص شکایت این بازیکن اقدام کنند و پول وی راهی چه سریعتر پرداخت کنند تا  این بازیکن بتواند حداقل وقتی، برای بازی کردن شرایط ایده آلی نداشت، در مورد مسائل مربوط به پول خود به اوضاع ایده آل برسد و دچار مشکل خاصی نشود./آق


برچسب ها: استقلال ، در ، شرایط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار