مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب از اجرای 12 طرح ملی در قالب طرح های مهر ماندگار در گستره فعالیت این شركت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مهندس حمید بورد روز دوشنبه با بیان این كه اعتبار مصوب طرح ها افزون بر 5 هزار و 212 میلیارد ریال است، گفت: این طرح ها 71 تا 99 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

وی افزود: طرح های پیش گفته در زمینه افزایش و نگهداشت توان تولید نفت و گاز، حفظ محیط زیست، عمران و رفاه عمومی تعریف و اجرایی شده و برخی از آنها از نظر اهمیت در صنعت نفت كشور كم نظیر است.

بورد از جمله این طرح ها به اصلاح و بازسازی چند راهه گناوه، جمع آوری و تزریق گازهای همراه میدان نرگسی، احداث 4 كارخانه نمكزدایی رگ سفید 2، بی بی حكیمه یك، هفت شهیدان مسجدسلیمان و لب سفید اشاره كرد.

وی همچنین توسعه واحد نمك زدایی اهواز بنگستان، احداث باند دوم جاده ماهشهر به امیدیه، احداث تاسیسات جایگزین برای تاسیسات نفتی كه در اثر احداث سد گتوند علیا به زیر آب رفته اند، ایجاد شبكه رادیو ترانك دیجیتال، نصب 30 دستگاه تلمبه میله ای مكشی و ساخت و راه اندازی چهار مجموعه دستگاه فرآورش سیار نفت را از دیگر پروژه های مهرماندگار این شركت برشمرد.

شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب راهبری عملیات تولید و بهره برداری بیش از 60 میدان هیدروكربوری بزرگ و كوچك در گستره ای افزون بر 400 هزار كیلومتر مربع در جنوب غرب كشور را به عهده دارد./ع
برچسب ها: پایان ، اجرای ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.