فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت دکترای نیمه متمرکز سال 91 تا پایان دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

دکتر توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: براساس اطلاعیه این سازمان برای ظرفیت های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کد رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکترای نیمه متمرکز سال 91 تعداد 20 هزار 795 نفر فرم انتخاب رشته مربوط به تکمیل ظرفیت و ظرفیت های جدید این آزمون را تکمیل کرده اند.

هر یک از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان این آزمون نبودند می توانستند حداکثر 5 کد رشته محل را از میان کد رشته محل های انتخابی خود انتخاب و به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی ثبت کنند.

وی گفت: از 20 هزار و 795 داوطلب متقاضی فهرست اسامی 5 هزار و 24 نفر به عنوان معرفی شدگان برای مصاحبه به همراه کارنامه آنها روز سه شنبه 16 آبان ماه برروی سایت سازمان سنجش قرار داده شده و معرفی شدگان در حداقل یک کد رشته محل و حداکثر 4 کد رشته محل برای مصاحبه معرفی شوند

توکلی تصریح کرد براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 91 در پایان دی ماه از طریق سایت این سازمان معرفی می شود در ضمن ظرفیت پذیرش در این مرحله حدود 1636 نفر بوده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار