دانشگاه جامع علمی کاربردی توانسته است که مدرسان واقعی محیط کار را جذب نماید و با طراحی و راه اندازی سامانه سجاد تمامی فعالیت های مدرسان را پیگیری نماید.

دکتر عبدالرسول پورعباسی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر حدود 30 هزار نفر مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت می کنند و تعداد این افراد در حال افزایش است زیرا با تأسیس مراکز علمی کاربردی در محیط کار نیز به تعداد مدرسان این دانشگاه افزوده می شود.

وی با بیان اینکه نظام نامه ارتقا مدرسان به صورت مهارتی بازنگری شده و آماده تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی است خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در مسیر رشد و توسعه خود قرار گرفته است و این دانشگاه کاملاً شغل محور است.

وی افزود: هم اکنون 1100 رشته شغل محور در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال اجرا است.

وی تأکید کرد: در مقطع ارشد هم تحت عنوان مهندسی فناوری ارشد و کارشناسی حرفه ای ارشد 54 رشته در قالب پروژه های دستگاه های اجرایی مصوب نموده ایم و نیروی انسانی مورد نیاز هم در هر پروژه تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه خبرگی که معادل مقطع دکتری در سایر سازمان ها و مراکز آموزشی است به دنبال توسعه تکنولوژی در محیط کار هستیم.

وی تأکید کرد: دولت تمام دستگاه ها را مکلف کرده است در آموزش های مهارتی ورود کند و از توان تخصصی تمام دستگاه های اجرایی در توسعه و حمایت از این آموزش ها بهره بگیرند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار