معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 از افتتاح خانه کارآفرینی سرای محله باغ آذری با هدف جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی از طریق توانمند سازی اقشار آسیب پذیر این منطقه خبر داد.

مهدی تیموری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  کارآفرینی به عنوان بستر توسعه مشارکت بخش خصوصی و تعاونی ها همچنین نهادهای مردمی به شمار می رود و پایه های تقویت بخش خصوصی و تامین زیر ساخت های مناسب این بخش محسوب می شود.

وی ادامه داد: از مرحله شناسایی زمین های کارآفرینی، مهارت آموزی و توانمند سازی شروع شد و تا رسیدن به مرحله ی اشتغال پایدار و مولد ادامه می یابد.

وی تصریح کرد: شهرداری با پتانسیل بالقوه و بالفعل و دارا بودن بسترهای مناسب در شهر مهم ترین حلقه ارتباطی با شهروندان به شمار می رود که تعاون در جهان امروز به عنوان اهرم مناسب جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی به حساب می آید.

تیموری خاطر نشان کرد: در این راستا کار آفرینی سرای محله باغ آذری با وجود دو کارگاه تولیدی پوشاک و تلویزیون های شهری آغاز به کار کرده و شهروندان محله جهت تکمیل اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی بزرگراه بعثت ، خیابان شهید صابونیان، خیابان شهید سمیعی، ضلع شمالی پارک مراجعه کنند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار