رئيس بيمارستان منطقه يکم نداجا با اشاره به اهداف بهداشت و درمان نيروي دريايي ارتش در اجراي طرح مردم‌ياري در رزمايش تخصصي ولايت 91 گفت: ويزيت رايگان مردم مناطق محروم از جمله اين برنامه‌ها است، لذا با يک تيم تخصصي در روستاهاي محدوده عمومي رزمايش حضور يافته‌ايم.

ناخدا يکم محسن مرادي‌نيا در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، درباره اجراي طرح مردم‌ياري در "رزمايش تخصصي ولايت 91" اظهار داشت: در راستاي اهداف اين رزمايش و اهداف بهداشت و درمان نيروهاي بهداشت نداجا، علاوه بر خدمات‌رساني به پرسنل غيور و خانواده‌هاي نداجا خدماتي نيز در بعد مردم‌ياري و ويزيت رايگان مناطق محروم انجام شد.

رئيس بيمارستان منطقه يکم نداجا افزود: در همين راستا امروز با يک تيم تخصصي که شامل متخصص جراحي عمومي، متخصص داخلي، پزشک عمومي، ماما و نيز تکنسين اتاق عمل صحرايي و بيهوشي است، در اين منطقه محروم حضور پيدا کرديم تا خدمت‌رساني را به نحو احسن به مناطق محروم روستاهاي محدوده عمومي رزمايش داشته باشيم.

وي تصريح کرد: بيماراني که نيازمند باشند، دارو را به صورت رايگان دريافت مي‌کنند و اگر به عمل‌هاي جراحي سرپايي نياز داشته باشند در اتاق عمل سيار مورد مداوا قرار مي‌گيرند. همچنين افرادي که نياز به کارهاي تخصصي بيشتر داشته باشند را به بيمارستان منطقه يکم نيروي دريايي ارجاع داده و مورد مداوا قرار خواهيم داد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار