تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در هفته چهارم دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با نتیجه سه بر 2 مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس شکست خورد.

رضا ابراهیمی، سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما توانستیم 2 ست نخست این بازی را با پوئن های خوب به نفع خود به پایان رسانیم اما در ست سوم متاسفانه داور ( پور کاشیان) لطف کرد و با سوت های اشتباه خود نتیجه را تغییر داد.

وی یادآور شد: شرایط خاص آب و هوایی استان خوزستان به خصوص شهر بندر عباس ارتفاع این شهر از سطح دریا، سالن محل برگزاری و تماشاچیان همگی دست به دست هم داد تا شرایط آمادگی شاگردانم افت کند و توانند در ست های چهارم و پنجم عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارند.

ابراهيمي خاطر نشان کرد: در تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس" رضا صفایی، " ادریس دانشفر" و " علی نصر اصفهانی" بسیار عالی و قدرتمند ظاهر شدند به طور کل بندر عباسی ها در لیگ امسال با شکست برخی مدعیان نشان دادند که جزء حریفان خطرناک محسوب می شوند اما شاگردانم شب گذشته توانایی شکست آن ها را در خانه شان داشتند.

وی گفت: متاسفانه سرداور این بازی از ست دوم به بعد اشتباهات محرض حریف را نادیده گرفت و این امر عامل اصلی باخت ما در بندر عباس بود.

ابراهیمی تصریح کرد: هم اکنون شرایط روحی و روانی تیم ما خوب و مطلوب است شاگردانم مقابل حریفان خود پیش از حد توانشان بازی می کنند امیدوارم در هفته های آینده موفق به غلبه بر حریفان و کسب امتیازات بالاتر شویم.

سرمربی تیم بازرگانی جواهری گنبد در خصوص تماشاگران بندر عباس اظهار داشت: در طول این بازی شاهد برخی حرکات خاص از سوی تماشاگران بندر عباسی بودیم ولی به شاگردانم گفته بودم که برای رسیدن به نتیجه برد نباید خود را درگیر مسائل حاشیه ای کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار