رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راه اندازی مجدد دانشکده پرستاری و مامایی همزمان با ایام اله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، دکتر یعقوبی گفت: با توجه به ظرفیت بالقوه منطقه ارسباران و شهرستان اهر تأمین نیروی انسانی تحصیلکرده در رشته پیراپزشکی مقدمات و تمهیدات لازم برای راه انداازی مجدد این دانشکده که به علل مختلف در گذشته تعطیل شده بود با پیگیری های لازم مسئولین شهرستان دوباره فعالیت خود را به بهمن ماه سالجاری آغاز می کند.

وی، گفت: دانشکده در مرحله اول در دو رشته پرستاری و مامایی فعالیت آموزش خود را در اهر آغاز خواهد کرد و در ادامه با تأمین اعضای هیئت علمی و دریافت مجوزهای لازم در رشته فوریت های پزشکی و رادیولوژی نیز به رشته های موجود این دانشگاه افزوده خواهد شد.

این مقام مسئول از ارتقاء بیمارستان 128 تختخوابی اهر به 149 تختخوابی خبر داد و افزود: زیر ساختها و مقدمات لازم برای توسعه این بیمارستان به اتمام رسیده و بزودی با راه اندازی امکانات و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان نیز به جهت موفقیت منطقه و نیاز عمومی شهرستان و شهرهای همجوار به 149 تختخوابی ارتقاء می یابد.

وی، گفت: در جهت تمرکز زدایی از مرکز استان و توسعه مراکز آموزش عالی تلاش داریم مقاطع تحصیلی، کاردانی و کارشناسی به نحوی در دانشکده های وابسته به علوم پزشکی در شهرستان ها توسعه یابد و مقاطع دکتری و تحصیلات تکمیلی در مراکز استان باشد. /ع

برچسب ها: راه اندازی ، دانشکده ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.