به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی، حمیدرضا آملی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: حضور شرکتهای خارجی در نمایشگاههای بینالمللی ایران و نمایش محصولات و مصنوعات آنان باعث تبادل اطلاعات فنی و صنعتی و رونق تجارت و کسب و کار میشود و تولیدکنندگان ایرانی فرصت مییابند ضمن مقایسه تولیدات خود با نمونههای خارجی، در جریان تحولات تکنولوژیها و نوآوریها قرار گیرند و همچنین توانمندیها و ابداعات خود را در معرض دید، قضاوت و بازار خارجیها قرار دهند.
وی افزود:به همین دلیل برای ایجاد گشایش و تسهیل در حضور کشورها و شرکتهای خارجی و نمایندگان آنان در ایران، این شرکتها از این پس میتوانند نیمی از هزینههای نمایشگاهی را به صورت ریالی و با نرخ اتاق مبادلات ارزی پرداخت نمایند./عب