معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان 120تختخوابی در حال اجرای پارس آباد از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و به همین لحاظ این طرح تحت هیچ شرایطی متوقف نمی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمدجعفر علیزاده در جریان بازدید از این بیمارستان افزود: ظرفیت اسمی این بیمارستان 120تختخواب است ولی عملاً به 148 تختخواب مجهز می شود.

وی، گفت: در این بیمارستان علاوه بر بخش های تخصصی اصلی شامل جراحی، داخلی، زنان و زایمان و كودكان، بخش های مراقبتی سی سی یو و آی سی یو، بخش های تشخیصی، اورژانش و درمانگاه پیش بینی شده كه به عنوان یك مجموعه كامل می تواند سال های سال به مردم منطقه، مناطق همجوار و اتباع كشور همسایه خدمات ارائه دهد.

علیزاده پیشرفت فیزیكی این طرح را نزدیك 70درصد اعلام كرد و افزود: طرح طبق زمان بندی به پیش می رود و دولت طوری برنامه ریزی می كند كه چنین طرح هایی توقف نداشته باشند.

وی با ابراز رضایت از كیفیت كار در این طرح گفت: دولت این آمادگی را دارد كه این بیمارستان را در موعد مقرر تكمیل و تحویل دهد.

فرماندار پارس آباد هم گفت: بیمارستان 120تختخوابی از دستاوردهای مهم سفرهای استانی هیات دولت و یكی از مطالبات و نیازهای مهم منطقه محسوب می شود.

ولی كریمی، افزود: این بیمارستان از طرحهای مهر ماندگار دولت است و با راه اندازی آن، دیگر نیازی به اعزام بیماران به مركز استان نیست. /ع

برچسب ها: پارس ، آباد ، طرح ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.