به گزارش
گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، امیر حسن سلام زاده یاد آور شد: توانایی کشور در زمینه گیم در بنیاد ملی بازی های رایانه ای تجلی می یابد و همین امر سبب شده تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از لحاظ سازمانی و کاری (عرصه گیم) خود را زیر مجموعه بنیاد بداند.
این مقام مسوول در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه سعی می شود در عرصه تولید گیم از راهکارها و روش های بنیاد ملی بازی های رایانه ای استفاده شود، افزود: موازی کاری در عرصه های تخصصی بویژه گیم و حوزه فرهنگ و هنر آسیب زا و دستیابی به اهداف کلان را با مخاطره روبه رو می سازد.
سلام زاده همچنین به نقش حمایتی بنیاد ملی بازی های رایانه ای در عرصه گیم اشاره کرد و ادامه داد: این بنیاد با هدف حمایت از صنعت بازی رایانه ای شکل گرفته که این حمایت شامل ارایه راهکار های متعدد در حوزه تولید گیم است. تولیدات این عرصه بر اساس اولویت های تبیین شده بنیاد ملی بازی های رایانه ای مورد حمایت قرار می گیرد.
سرپرست واحد تولیدات رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فعالیت های کانون در زمینه تولید گیم اشاره کرد و توضیح داد:سر فصل تولید بازی رایانه ای کانون در گروه سنی کودک و نوجوان و با محور خلاقیت و نوآوری است.
به گفته سلام زاده، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سابقه فعالیت 12ساله در زمینه تولید گیم تا کنون 24عنوان بازی تولید کرده است .
وی یاد آور شدکه بازی های رایانه ای تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان در گروه سنی 7 تا 17 است./ح