مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: هشتمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت (ع) استان کرمان در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

احمد سعیدی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بابیان این مطلب افزود: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و هفته وحدت‌، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با همکاری مرکز هماهنگی‌، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور و موسسات و نهادهای قرآنی‌، هشتمین نمایشگاه قرآن کریم را از دوم تا12 بهمن ماه سال جاری در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌کند.

وی گفت:این نمایشگاه با هدف شناسایی‌، معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای قرآنی در حوزه‌های فرهنگی‌، هنری، علمی و زمینه‌سازی مناسب برای آشنایی اقشار مختلف با فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.‌

سعیدی تصریح کرد: در همین راستا از تمام موسسات فرهنگی قرآن و عترت‌، هنرمندان‌، ناشران‌، تشکل‌های قرآنی و پدید آورندگان آثار هنری و قرآنی کشوری و استان برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.

وی یاداور شد: همه کسانی که با الهام و استفاده از آیات نورانی قرآن کریم و معارف اهل ‌بیت (ع) به اشکال گوناگون به خلق آثار هنری و قرآنی می‌پردازند، می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: هنرمندان فعال در عرصه‌های ‌خوشنویسی‌، تذهیب‌، نگارگری‌، کتیبه‌سازی‌، طراحی‌، معرق‌، مشبک‌، سفالگری‌، کتاب‌آرایی‌، نقاشی‌، فرش و دیگر شیوه‌های ابتکاری بای حضور دراین نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

سعیدی گفت: همچنین نویسندگان‌، پژوهشگران و پدید‌آورندگان نرم‌افزارهای قرآنی که تمایل به حضور و ارائه دستاوردها‌، فعالیت‌ها و همچنین عرضه و فروش محصولات هنری و قرآنی خود دارند، برای ثبت‌نام تا‌ 20 دی ماه جاری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان مراجعه کنند./ب

برچسب ها: برگزاری ، نمایشگاه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.