اخبار تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي روز گذشته مقابل تيم فجر شيراز به شرح ذيل مي باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران يحيي گل محمدي پس از پيروزي ديروز برنامه ريزي براي ديدار با گهر را آغاز کرد.

یحیی فیلم درودی ها را به شاگردانش می دهد

پیش از بازی مقابل فجر شهید سپاسی یحیی گل محمدی فیلم بازی های این تیم را به شاگر دانش داد واز آنها خواست این فیلم را با دقت تماشا کنند تا خودشان ضمن شناخت دقیق حریف شیرازی پی نقاط ضعف و قوت حریف ببرند که این کار جواب داد و پرسپولیسی ها در یک بازی بی درد سر توانستند شاگردان یاوری را از پیش روی خود بردارند بر همین اساس گل محمدی قصد تکرار این کار پیش از دیدار مقابل گهری ها را هم دارد و از باشگاه خواسته هر چه سریعتر فیلم بازی های گهر به خصوص بازی مقابل راه اهن را در اختیار او و شاگردانش بگذارند .

تعجب پروویچ از محبوبیت بالای جادوگر

بازیکن صربستانی پرسپولیس که اولین حضورش در این تیم دیدار مقابل فجر شهید سپاسی بود در سفر به شیراز شاهد اتفاقاتی بود

که تعجب او را به همراه داشت پروویچ که شنیده بود کریمی بهترین بازیکن پرسپولیس است وقتی در لابی هتل هما و خیابان های اطراف هتل هوادارانی را دید که با بنر های جادوگر ایستادها ند و خواهان این هستند تا با این بازیکن عکس یادگاری بگیرند حسابی متعجب شده بود و از ایت صحنه ها فیلمبرداری می کرد.

تبریک رویانیان به گل محمدی

پیروزی مقابل فجر شهید سپاسی در دومین دیدار پرسپولیس در دور برگشت آنقدر برای مدیران این تیم پرطفدار تهرانی شیرین بود که بلا فاصله پس از بازی رویانیان با گل محمدی تماس گرفت و به خاطر این پیروزی از او تشکر کرد وبه یحیی و شاگردانش خسته نباشید گفت شنیده ها حکایت از آن دارد که در این تماس رويانيان قول پرداخت پاداش ویژه به او و بازیکنان را در اولین فرصت داد

تبریک پرسپولیسی ها به نیلسون و پروویچ

به مناسبت سال نو میلادی و آغاز سال 2013 پرسپولیسی ها به 2 بازیکن خارجی تیمشان تبریک گفتند و برای آنها بهترین ها را آرزو کردند پرو کوویچ و نیلسون بازی کنان خارجی پرسپولیس به خاطر در گیری پرسپولیس با بازی های لیگ نتوانستند سال نومیلادی را در کنار خانواده های خود جشن بگیرند.

درخواست گل محمدی از انصاری فرد؛ آقای گل شو و برو اروپا

کریم انصاری فرد مهاجم پرسپولیس که این روزها بازهم پایش به گلزنی باز شده در بازی هفته نوزدهم مقابل فجر سپاسی هم گلزنی کرد تا با 6 گل زده خودش را به صدر جدول گلزنان نزدیک کند.

یحیی گل محمدی که پس از پیروزی تیمش در شیراز حسابی خوشحال بود در رختکن کریم انصاری فرد را در آغوش کشید و بابت گلزنی اش به او تبریک گفت: سرمربی جدید سرخ ها از مهاجم تیمش خواسته است تا با تمرکز بیشتری در خدمت پرسپولیس باشد و سعی کند در بازی های آینده هم روند گلزنی هایش ادامه ببخشد.

گفتنی است، در این گفتگو گل محمدی از انصاری فرد خواسته است که دیگر فکر رفتن به اروپا در این فصل را فراموش کند و تلاشش را برای رسیدن به میزان آقای گلی دو چندان کند چراکه در این صورت او می توان مشتری های بیشتری در اروپا برای خودش دست و پا کند.

لازم به ذکر است که انصاریفرد از ابتدای فصل چند پیشنهاد خارجی داشت و حتی در نیم فصل هم بحث لژیونر شدن او مطرح بود که با مخالفت باشگاه پرسپولیس این مسئله منتفی شد.

پرسپولیس جریمه می شود؟!

طی هفته های گذشته پرسپولیسی ها به اشتباهات داوری که بر علیه آنها بوده معترض شده اند و بر این باور بودند که برخی فشارها باعث می شود که آنها از اشتباهات داوری متضرر شوند.

پیش از شروع بازی هفته نوزدهم فجر سپاسی و پرسپولیس هنگامی که داوران برای گرم کردن بدنهایشان به زمین آمده بودند تماشاگران عصبانی سرخ به شدت علیه محسن قهرمانی و کمک هایش شعار دادند تا بدین واسطه اعتراض خود را به اشتباهات داوری نشان بدهند به نظر می رسد این اتفاقات از نگاه ناظر فدراسیون دور نمانده است و او قصد دارد این موضوع را به اطلاع فدراسیون و کمیته انضباطی برساند.

لازم به ذکر است، چون پرسپولیسی ها در این بازی میهمان بوده اند و مسئولیت نظم ورزشگاه برعهده آنها نبوده اگر تخلف تماشاگران شرخپوش ثابت شود احتمال اینکه باشگاه پرسپولیس تنها با جریمه مواجه شود وجود دارد.

گلایه حقیقی در رختکن فجر!

دیدار پرسپولیس در شیراز و مقابل فجر علاوه بر حساسیت های یک مسابقه فوتبال جذابی های دیگری هم داشت.

رضا حقیقی که نیم فصل اول را در شیراز و در همین تیم فجر سپاسی سپری کرده بود در دومین هفته از بازی های دور برگشت به لیگ با پیراهم سرخ به شیراز رفت تا یکی از جذابیت های این دیدار را رقم بزند البته شیرازی ها در پایان بازی چندان پذیرایی خوبی از هافبک سابق خود نکردند و بارها علیه او شعار دادند.

گفتنی است، حقیقی هیچ عکس العملی به شعار هواداران فجر نشان نداد و خیلی زود راهی رختکن شد تا حرف های آنها را نشنود حقیقی پیش از آنکه به رختکن پرسپولیس برود راهی رختکن فجری ها شد و علاوه بر اینکه به مربیان و همبازیان سابقش خسته نباشید گفت: کمی هم از فضای حاکم بر ورزشگاه حافظیه گله مرد او بر این باور بود که پس از تلاشی که برای موفقیت فجر انجام داده بود حقش نبود که با این الفاظ روبرو شود به خصوص که هافبک این روزهای پرسپولیس با نظر مدیران خبر راهی تهران شده است.

شیرینی به غلامرضا قول پاداش داد

غلامرضا رضایی مهاجم شیرازی پرسپولیس در بازی هفته نوزدهم و در زادگاهش موفق شد برای تیمش گلزنی کند.

در این بازی که نتیجه 2 بر صفر به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید غلامرضا رضایی موفق شد که در ثانیه دوازدهم این بازی برای اولین باردروازه میزبان را باز کند تا با این گل علاوه بر اینکه زمینه ساز پیروزی تیمش شده باشد سریع ترین گل لیگ را به ثمر رسانده باشد.

همین موضوع باعث شد که در پایان بازی سعید شیرینی ضمن رساندن پیام تبریک مدیرعامل به رضایی قول پرداخت پاداش جداگانه ای به مهاجم گلزن تیمش بدهد.

شایان ذکر است شیرازی ها به شدت روی این گل اعتراض داشتند و بر این باور بودند که محسن قهرمانی هنوز سوت آغاز بازی را نزده بود و رضایی پیش از شروع بازی این کا را به ثمر رسانده است.

مأموریت پنهان یحیی به جادوگر

علی کریمی که در زمان سرمربیگری ژوزه مانوئل چند مدتی از پرسپولیس دور افتاد با حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت سرخ ها بار دیگر به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شده است.

کریمی این روزها علاوه بر اینکه در نقش یک بازیکن تأثیرگذار و کاپیتان در پرسپولیس حضور دارد مأموریت های ویژه ای هم از سوی یحیی گل محمدی گرفته است.

سرمربی جدید سرخ ها از کریمی خواسته تا به خاطر رابطه خوبش با بازیکنان و اینکه هم تیمی هایش روی او حساب ویژه ای باز می کنند رابطه نزدیکتری با آنها داشته باشد و بدین واسطه بتواند مشکلات روحی هم تیمی هایش را شناسایی کرده و آنها را برطرف کند.

آنطور که یحیی به دستیارانش گفته، کریمی توانسته به خوبی خواسته های کادر فنی را اجرا کند و این را می توان از عملکرد بازیکنانی مثل انصاری فرد و نوری حدس زد.

سکوت دشمنان گل محمدی تا اطلاع ثانوی!

یحیی گل محمدی در حالی سکان هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت که پیشکسوتان پرسپولیس مواضع مختلفی راجع به این انتخاب دارند.

عده ای از پیشکسوتان پرسپولیس که از نحوه انتخاب دستیاران گل محمدی ناراحت هستند و بر این باورند که او می توانست از پیشکسوتان برجسته گری استفاده کند، فعلاً تصمیم گرفته اند که سکوت کنند و تلاش خبرنگاران برای تهیه مصاحبه از آن بی فایده است.

کسب 2 پیروزی و یک تساوی از 3 بازی ای که یحیی بر روی نیمکت نشسته است جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشته و دشمنان درجه یک سرمربی فعلاً ترجیح می دهند که سکوت کنند و حرف بیشتر نزنند بدانید اولین منتقد سرمربی گری گل محمدی بر این باور بودند که باید فرهنگ ها را عوض کرد و طوئری رفتار کرد که در فوتبال پشت سر هم حرف نزنند.

باید منتظر ماند و دید با اولین شکست پرسپولیس چه اتفاقی رخ می دهد و این سکوت ها شکسته می شود یا خیر./با
برچسب ها: فوتبال ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار