رییس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان از تشکیل کارگروه روابط بین الملل این سازمان برای ایجاد و تحکیم روابط حرفه ای در سطح ملی و بین المللی خبر داد .

 محمدرضا عالم در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار کرد: این سازمان با بیش از 9 سال تجربه فعالیت در زمینه های خدمات فنی و مهندسی صنعت و معدن و دارابودن یک هزار و 521 نفر عضو بعنوان بازوی اجرایی سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه های قانونی و تفویض اختیار شده عمل می کند.

وی افزود: نظام مهندسی معدن استان با سایر تشکل های مهندسی مانند خانه معدن، خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی نیز همکاری دارد و تشکیل کمیته روابط بین الملل هم به تحکیم این همکاری می افزاید.

به گفته وی این سازمان متشکل از فارغ التحصیل های رشته های مهندسی معدن، زمین شناسی، نقشه برداری و متالورژی استخراجی، سرمایه قدرتمندی از منابع انسانی را در خود نهفته دارد.

عالم تاکید کرد: این سازمان همچنین برای حفظ و افزایش بهره وری منابع معدنی و افزایش تولید، در تدوین قوانین و نظارت بر فعالیت های معدنی همکاری و همفکری دارد.

وی اضافه کرد: آسان سازی در امور مختلف معدنی مانند کوتاه شدن مدت زمان عملیات میله گذاری و اخذ گواهینامه کشف، پروانه اکتشاف و بهره برداری و در نتیجه افزایش تعداد این پروانه ها نیز از طریق نظام مهندسی معدن صورت گرفته است.

عالم با اشاره به سایر خدمات فنی و مهندسی و آموزشی نظام مهندسی معدن اصفهان گفت: کارشناسان عضو سازمان برای انجام خدمات فنی و مهندسی در زمینه فعالیت های معدنی شامل کلیه عملیات پی جویی برای یافتن کانسارها و اکتشاف و استخراج معادن و کانه آرایی کانسنگ و فرآوری مواد معدنی و متالورژی استخراجی از سوی این سازمان معرفی می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.